هلاکت ۲ نظامی دیگر رژیم صهیونیستی در غزه

هلاکت ۲ نظامی دیگر رژیم صهیونیستی در غزه
جمعه 11 خرداد 1403 - 12:09

رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) اعلام کرد که ۲ نظامی ارتش این رژیم در جریان درگیری‌ها در غزه به هلاکت رسیدند.

العالم - فلسطین اشغالی

به نقل از شبکه العربی، ارتش رژیم صهیونیستی از هلاکت ۲ تَن از نظامیان خود در جریان درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین در نوار غزه خبر داد و افزود: به این ترتیب تعداد نظامیان این رژیم که از آغاز عملیات زمینی به نوار غزه در ۲۷ اکتبر سال گذشته میلادی (۵ آبان ۱۴۰۲) در نوار غزه کشته شده اند به ۲۹۳ نظامی افزایش یافت.

بر اساس بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی همچنین از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی (۱۵ مهر سال ۱۴۰۲) تاکنون، تعداد کل نظامیان به هلاکت رسیده در جریان جنگ غزه و عملیات های استشهادی و دیگر حوادث، ۶۴۴ نفر است.

پایگاه «حدشوت بزمان» رژیم صهیونیستی نیز پنجشنبه شب اعلام کرد که یک نظامی دیگر این رژیم امشب در حادثه‌ای در غزه کشته و یکی دیگر از آنها مجروح شده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی تاکنون به سانسور شدید ارتش "اسرائیل" در اعلام آمار تلفات خود اعتراف کرده‌اند؛ اقدامی که به دلیل شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه نوار غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام گرفته است.

این رسانه‌ها پیشتر فاش کردند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز پیشتر اعلام کرده بود که ارتش این رژیم از مقام‌های بیمارستان‌ها خواسته است تا بدون هماهنگی با ارتش، هیچ آماری از تلفات را منتشر نکنند.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها