چند انفجار شهر عکا در فلسطین اشغالی را به لرزه درآورد

جمعه 11 خرداد 1403 - 22:20

برخی رسانه های اسرائیلی گزارش دادند عصر جمعه پس از به صدا درآمدن آژیر خطر، انفجارهایی در شهر عکا و شهرهای همجوار در شمال فلسطین اشغالی به وقوع پیوست.

العالم - فلسطين

شبکه 12 تلویزیون اسرائیل مدعی شد که پدافند هوایی ارتش رژیم اشغالگر، پهپادی را که از لبنان به سمت شهر عکا شلیک شده بود، رهگیری کرد.

رسانه های اسرائیلی گزارش دادند: حزب الله حدود 100 موشک به سمت شهرک های الجلیل غربی، شمال فلسطین اشغالی که تخلیه نشده ، شلیک کرد.

شبکه 12 تلویزیون اسرائیل اعلام کرد: بر اثر اصابت موشک در الجلیل غربی یک شهرک نشین اسرائیلی مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

در اثر حملات موشکی اخیر حزب الله آتش سوزی هایی در الجلیل غربی رخ داد.

6

نیروهای اشغالگر در بحبوحه وضعیت انسانی فاجعه بار ناشی از محاصره و آوارگی بیش از 90 درصد جمعیت، صدها حمله، حملات توپخانه ای و جنایات در سراسر ارتکاب غزه، قتل عام خونین غیرنظامیان، و جنایات هولناک در مناطق نفوذ مرتکب می شوند.

هواپیماهای رژیم اشغالگر اسرائیل به عنوان بخشی از سیاست تخریب جامع باریکه غزه، کل مناطق مسکونی این باریکه را ویران کردند.

با توجه به ادامه بمباران ها و جدی بودن شرایط میدانی، با توجه به محاصره خفه کننده باریکه غزه و محدودیت های شدید برای ورود سوخت و کمک های حیاتی فوری برای کاهش شرایط فاجعه بار انسانی هنوز هزاران شهید و مجروح از زیر آوار بیرون نیامده اند.

پربیننده ترین خبرها