مسوول فلسطینی عضو ساف:

غرب دریافته است که فلسطینیان را نمی توان ازسرزمین شان بیرون کرد

يکشنبه 13 خرداد 1403 - 22:47

"اشغالگران صهیونیست و غربی ها دریافته اند که مردم فلسطین را هرگز نمی توان از سرزمین خود بیرون کرد، هر چقدر هم که برای مردم این سرزمین فجایع جدید و بدتر و ظالمانه تر از فاجعه 1948 رقم بزنند".

العالم - فلسطین اشغالی

"انور عبدالهادی" مدیر روابط بخش عربی سازمان آزادیبخش فلسطین(ساف) در گفت وگو با شبکه خبری العالم، در مورد آخرین تحولات حملات جنایتکارانه مستمر رژیم اشغالگر به مردم فلسطین در باریکه غزه و منطقه سخن گفت.
وی همچنین با تشریح تاریخچه انقلاب و مقاومت فلسطین، مهاجرت فلسطینیان به دیار غربت و مصائب این سرزمین سخن اظهار داشت: "انقلاب فلسطین برای بازگرداندن هویت فلسطینی به راه افتاد و سازمان آزادیبخش فلسطین نماینده و سخنگوی نامشروع این انقلاب مردم فلسطین شد".

مدیر روابط بخش عربی سازمان آزادیبخش فلسطین در ادامه ی سخنانش سازمان ملل را به مشارکت در توطئه علیه مردم فلسطین با حمایت انگلیس و آمریکا متهم کرد و گفت: "صحبت های غرب در مورد تشکیل کشور فلسطین همیشه در حد حرف باقی مانده و هیچ فشار و نظر واقعی برای تحقق آن وجود نداشته است".

عبدالهادی در پایان تاکید کرد: "اشغالگران صهیونیست و غربی ها اکنون متقاعد شده اند که مردم فلسطین را هرگز نمی توان از سرزمین خود بیرون کرد، هر چقدر هم که برای مردم این سرزمین فجایع جدید، بدتر و ظالمانه تر از فاجعه 1948 رقم بزنند".

پربیننده ترین خبرها