گزارش العالم از حملات حزب الله به شهرک های مجاور جنوب لبنان

دوشنبه 14 خرداد 1403 - 12:56

حملات نیروهای مقاومت در پاسخ به حمله اشغالگران به مناطق مسکونی جنوب لبنان، به آتش سوزی در برخی از مناطق مسکونی شهرک های صهیونیست نشین منجر شد.

العالم لبنان

خبرنگار شبکه خبری العالم در جنوب لبنان گزارش داد: حملات نیروهای مقاومت که به آتش سوزی در برخی از مناطق مسکونی شهرک های صهیونیست نشین در مجاورت مرز لبنان منجر شد، در پاسخ به حملات اشغالگران به مناطق مسکونی جنوب لبنان صورت گرفت.

بنابر این گزارش، اشغالگران از صبح دیروز (یکشنبه) حملات متعددی را به منطقه حولا انجام دادند که در حمله مستقیم به یک منزل دو برادر شهید شدند همچنین بمباران شهر الخیام به زخمی شدن دو شهروند لبنانی منجرشد.

خبرنگار العالم گزارش داد: اشغالگران همچنین شهرهای مرکبا، میس الجبل، بنت جبیل و طیر حرفا را هدف حملات خشونت آمیز قرار داده و در طول روز شهرالخیام، حولا و اطراف آن را با گلوله های توپخانه هدف قرار دادند.

رسانه های رژیم صهیونیستی روز گذشته از آتش سوزی در منطقه کتسرین در جنوب جولان اشغالی بر اثر حملات موشکی از سمت لبنان خبر دادند.

آتش سوزیشبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی از اصابت 4 موشک به این منطقه خبر داد.
در خبری دیگر فلسطین الیوم به نقل از رادیو ارتش اشغالگر در خبری فوری گزارش داد: حدود 100 هزار صهیونیست پس از فعال شدن آژیر خطر در عکا، نهاریا و مناطق اطراف (شمال فلسطین اشغالی) به پناهگاه ها گریختند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها