ترس از جبهه جنوب لبنان "اسرائیل" را به این رفتار واداشته است

ترس از جبهه جنوب لبنان
سه شنبه 15 خرداد 1403 - 12:47

همزمان با افزایش احتمال درگیری در جبهه‌ لبنان – فلسطین اشغالی و پس از بروز آتش سوزی در شهرک کریات شمعونه به دلیل اصابت موشک‌هایی که از جنوب لبنان شلیک شده بودند و سرایت آتش سوزی به چند شهرک صهیونیست نشین دیگر از جمله مرگلیوت، جولان، کیبوتس عمیعاد نزدیک شلومی و المطله در منطقه الجلیل غربی، نظامیان رژیم صهیونیستی با شلیک بمبهای فسفری، سرگرم اجرای سیاست زمین سوخته هستند.

العالم - لبنان

ارتش رژیم صهیونیستی نیمه شب دوشنبه تا نخست ساعت های صبح چند روستا از جمله روستای قدیمی دیر میماس را – که به داشتن درختهای زیتون کهنسال با بیش از صدها سال سابقه معروف است – گلوله باران کردند.

نظامیان رژیم اشغالگر شبانه با حمله به مناطق مجاور خط آبی و اطراف شهرک‌های الناقوره، جبل اللبونه، علما الشعب و البستان، خسارت‌های سنگینی به کشتزارها و درختان زیتون، صنوبر و بلوط در این مناطق وارد کردند.

با وجود تلاش تیم‌های آتش نشانی برای خاموش کردن آتش، ارتش رژیم اشغالگر ضمن گلوله باران اطراف شهرک الناقوره و جبل اللبونه، با ریختن مازوت روی آتش در مناطق حریق سعی می کردند مانع مهار آتش سوزی شوند.

همچنین حدود ساعت یک و نیم شب گذشته ، مناطق اطراف شهرک های عیتا الشعب و رامیه، در بخش مرکزی مورد حمله توپخانه ای قرار گرفت که در نتیجه آن، خساراتی سنگین به این مناطق وارد آمد.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین تا صبح اقدام به شلیک منور بر بالای روستاهای مرزی مجاور خط آبی کرد و همزمان هواپیماهای شناسایی رژیم در آسمان روستاهای صور و بنت جبیل مشغول گشت زنی بودند.

نظامیان صهیونیست همچنین در نخستین ساعات صبح امروز اطراف عیتا الشعب و الضهیره را زیر آتش سنگین گرفتند.

پربیننده ترین خبرها