تظاهرات در ۶۰ نقطه فلسطین اشغالی برای تاکید بر تبادل اسرا

تظاهرات در ۶۰ نقطه فلسطین اشغالی برای تاکید بر تبادل اسرا
چهارشنبه 16 خرداد 1403 - 14:04

منابع خبری گزارش دادند که ۶۰ نقطه در سرزمین‌های اشغالی فلسطین امروز شاهد تظاهرات برای تاکید بر لزوم بسته شدن توافق مبادله اسرا با مقاومت فلسطین است.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه الجزیره گفت که تظاهرات در بیش از ۶۰ نقطه در سرزمین‌های اشغالی برای درخواست جهت توافق فوری با مقاومت فلسطین به منظور مبادله اسرا میان مقاومت و رژیم صهیونیستی در جریان است.

بر این اساس، تظاهرات اعتراضی خانواده‌های اسیران صهیونیست در باریکه غزه هم‌اکنون در تل‌آویو ادامه دارد و آنها راه‌های اصلی در مرکز سرزمین‌های اشغالی فلسطین را مسدود کرده‌اند.

در این پیوند، پیشتر کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب گزارش داد که معترضان در تل‌آویو در اعتراض به ادامه جنگ و فقدان برنامه از سوی کابینه رژیم صهیونیستی برای مبادله اسرا دست به اعتراض و برپایی تظاهرات کردند.

بر اساس این گزارش، معترضان سه‌شنبه شب خیابان بیگن در تل‌آویو را مسدود کردند.

پس از گذشت بیش از ۲۴۰ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به باریکه غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

۶۰

رژیم اشغالگر طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از گذشت بیش از ۲۴۰ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره بوده، شکست دهد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در مناطق مختلف نوار غزه و همچنین حمله به گذرگاه رفح از دست داده است.

ایرنا

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها