پیام کوتاه السنوار به میانجی‌گران:‌ حماس سلاح خود را تسلیم نمی‌کند

پیام کوتاه السنوار به میانجی‌گران:‌ حماس سلاح خود را تسلیم نمی‌کند
جمعه 18 خرداد 1403 - 07:39

رهبر جنبش مقاومت حماس در باریکه غزه، طی پیام کوتاهی درباره پیشنهاد دولت واشنگتن، به میانجی‌گران ابلاغ کرد که حماس جز با توقف دائمی جنگ، سلاح خود را تسلیم نمی‌کند.

العالم- فلسطین اشغالی

روزنامه "وال استریت ژورنال" گزارش داد که "یحیی السنوار" رهبر جنبش حماس در غزه، روز پنجشنبه در خصوص پیشنهاد اعلام شده از سوی "جو بایدن" رئیس‌جمهوری آمریکا، پیام کوتاهی به طرف‌های میانجی‌گران ارسال کرده است.

این نشریه آمریکایی گزارش داد که رهبر حماس در غزه به مذاکره‌کنندگان عرب اطلاع داده است که پیشنهاد بایدن را نمی‌پذیرد مگر اینکه "اسرائیل" به برقراری آتش‌بس دائمی متعهد شود.

وال استریت ژورنال گزارش داد که در پیام کوتاه السنوار درباره پیشنهاد بایدن، به میانجی‌گران ابلاغ شده است که حماس جز با توقف دائمی جنگ، سلاح خود را تسلیم نکرده و توافق صلحی با اسرائیل امضا نخواهد کرد.

پیش‌تر رسانه‌های محلی مصر، در ساعات اولیه روز پنج‌شنبه به نقل از یک منبع بلندپایه این کشور گزارش دادند که جلسات و تماس‌های گسترده‌ای با مقامات قاهره در ساعات گذشته برای ازسرگیری مذاکرات آتش‌بس در نوار غزه انجام شده و قاهره سیگنال‌هایی مثبتی از حماس دریافت کرده است که امیدواری آن به توافق آتش‌بس را نشان می‌دهد‌.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها