لیبرمن: به جای پیروزی، ننگ و ذلت عاید ما شد

لیبرمن: به جای پیروزی، ننگ و ذلت عاید ما شد
جمعه 18 خرداد 1403 - 18:28

یک مقام صهیونیست اذعان کرد که بعد از گذشت ۸ ماه از جنگ غزه، به جای پیروزی ننگ وذلت عاید این رژیم شده است.

العالم - فلسطین اشغالی

"آویگدور لیبرمن" رهبر حزب "اسرائیل بیتنا" در اظهاراتی گفت که بعد از گذشت ۸ ماه از جنگ، به جای پیروزی کامل ننگ و ذلت کامل را به دست آوردیم.

وی تاکید کرد که کابینه رژیم صهیونیستی منطقه شمال را از دست داد و تسلیم حزب‌الله شده است و این جنبش هر کاری که می‌خواهد انجام می‌دهد.

لیبرمن خاطرنشان کرد: ۸ ماه از جنگ گذشت اما دولت اسرائیل (کابینه صهیونیستی) نه حماس را از بین برد و نه اسرا را از غزه بازگرداند.

پس از هشت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اشغالگر طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره بوده، شکست دهد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در مناطق مختلف نوار غزه و همچنین حمله به گذرگاه رفح از دست داده است.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها