ساختمانی در رفح بر سر نظامیان صهیونیست آوار شد

ساختمانی در رفح بر سر نظامیان صهیونیست آوار شد
دوشنبه 21 خرداد 1403 - 18:07

برخی رسانه‌های عبری از کشته شدن 4 سرباز اسرائیلی و زخمی شدن 4 نظامی دیگر این رزيم در جریان انفجار ساختمانی در رفح خبر دادند،

العالم - فلسطین اشغالی

وب سایت عبری حدشوت بزمان تاکید کرد در جریان این انفجار، ۴ سرباز کشته شدند و دو سرباز همچنان در ساختمان فروریخته در رفح محبوس هستند.

این منبع افزود تلاش برای نجات سربازان گرفتار در حادثه رفح تا این لحظه ادامه دارد.

طبق این گزارش، یک حادثه امنیتی سخت در رفح رخ داده است و هلیکوپترهای نظامی در حال تخلیه سربازان و یک افسر به بیمارستان "سوروکا" هستند . به دنبال انفجار و فروریختن یک ساختمان چند نفر کشته و برخی محبوس شدند.

برخی منابع مطبوعاتی گزارش دادند بالگردهای اسرائیلی حامل سربازان مجروح درگیری های رفح در بیمارستان سوروکا در بئرالسبع و بیمارستان "ایچیلوف" در تل آویو فرود آمدند.

پیشتر گردان‌های القسام روز دوشنبه از بمباران خانه‌ای در اردوگاه 'شابوره" در شهر رفح که نیروهای اسرائیلی در داخل آن مستقر شده بودند و کشته و زخمی شدن تعدادی از نظامیان خبر داد.

القسام گفت: نیروهای ما توانستند یک خانه انفجاری را که نیروهای صهیونیستی در اردوگاه شابوره در شهر رفح سنگر گرفته بودند را منفجر کنند که بلافاصله پس از ورود، آنها را کشته و زخمی کردند و به محض رسیدن نیروهای امدادی، اطراف خانه ای را که با خمپاره منفجر شده بود را ویران کردند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها