آژیر خطر برای اولین بار در حیفا.. حملات حزب الله امانشان را برید! + ویدیو

سه شنبه 22 خرداد 1403 - 13:36

آژیر خطر در شهر حیفا در شمال فلسطین اشغالی برای اولین بار از زمان آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به صدا درآمد.

العالم - فلسطین اشغالی

در میان گزارش‌هایی مبنی بر رسیدن پهپادهای مقاومت حزب‌الله به حیفا، صحنه‌ها نشان می‌دهد که تعداد زیادی از شهرک نشینان "اسرائیل" در این منطقه به سمت پناهگاه‌ها فرار می‌کنند.

در این میان ارتش اشغالگر صهیونیستی در کمال سراسیمگی ادعا کرد که "آژیرها در نتیجه تشخیص اشتباه هدف هوایی پس از پرتاب موشک رهگیر به صدا درآمده اند"!

گفتنی است، مقاومت حزب‌الله امروز سه‌شنبه اعلام کرد که یگان پدافند هوایی "دوشنبه-سه شنبه به یک هواپیمای دشمن صهیونیستی که حریم هوایی لبنان را نقض کرده بود، پاسخ داده و با شلیک موشک زمین به هوا آنرا مجبور به عقب نشینی به سمت زمینهای فلسطین اشغالی کرده است ".

به گفته کارشناسان، این اعلام حزب الله بیانگر "توسعه بی سابقه ی توانائی وقدرت مبارزان این جنبش در مقابله با پهپادهای اسرائیلی و خنثی کردن آن ها از حریم هوایی لبنان، و نیز تحولی بزرگ در تاکتیکهای جنگی آنان است".

حزب‌الله امروز سه‌شنبه همچنین از کشته شدن تعدادی از نظامیان اسرائیلی و زخمی شدن تعدادی دیگر در نتیجه هدف قرار دادن مستعمره ی ناتوعا (شمال) خبر داد و در بیانیه‌ای اعلام کرد "مبارزان حزب الله مستقیما با سلاح‌های مناسب تجمع سربازان دشمن اسرائیلی را در مجاورت شهرک "ناتوعا" هدف قرار داده و اعضای آن را به هلاکت رسانده و زخمی کردند".

پربیننده ترین خبرها