استفاده ارتش رژیم اسرائیل از منجنیق برای آتش‌زدن زمین‌های لبنان+ ویدیو

استفاده ارتش رژیم اسرائیل از منجنیق برای  آتش‌زدن زمین‌های لبنان+ ویدیو
پنج‌شنبه 24 خرداد 1403 - 12:27

تصاویر منتشر شده در رسانه های رژیم صهیونیستی نشان می دهد که ارتش این رژیم از منجنیق برای به آتش کشیدن مزارع جنوب لبنان استفاده می‌کند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، تصاویر منتشر شده نشان می دهد که ارتش رژیم اسرائیل از منجنیق برای آتش‌زدن زمین‌ها و مزارع جنوب لبنان استفاده می کند.

در همین زمینه خبرگزاری شهاب گزارش داد: درگیری میان حزب الله و رژیم صهیونیستی در حالی تشدید شده است که اشغالگران به ابزارهای قدیمی برای حمله به جنوب لبنان روی آورده اند.

نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در حالی که پشت دیوار پنهان شده اند، با منجنیق گلوله های آتشین را به سمت اراضی لبنان به منظور به آتش کشیدن آن پرتاب می کنند.
منجنیقدر همین حال بنابر گزارش روز پنجشنبه رسانه های فلسطینی، منابع عبری زبان اعلام کردند آژیر خطر در بخش‌های وسیعی از شمال فلسطین اشغالی از جمله بیت هیلل، کفار گلعادی، کفار یوال، المطله، المناره، معیان باروخ، مرگلیوت، مسگاف عام، کریات شمونا و تل حای به صدا درآمده است.

این منابع از احتمال نفوذ و حمله پهپادی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

همزمان صبح امروز رسانه های رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در برخی شهرک های «الجلیل علیا» از بیم نفوذ و حمله پهپادی حزب الله خبر دادند.

رسانه های رژیم صهیونیستی از حمله پهپادی به شهرک صهیونیستی کریات شمونا و به صدا در آمدن آژیر خطر در این شهرک و حومه آن در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

همچنین مقاومت اسلامی لبنان دیروز (چهارشنبه) در پاسخ به شهادت یکی از فرماندهان خود در حمله صهیونیست ها به جنوب لبنان، با شلیک 100 موشک مواضع و پایگاه های این رژیم را هدف قرار داد و خسارات سنگینی به آن وارد کرد.

در همین حال، رادیو ارتش صهیونیستی روز گذشته (چهارشنبه) اعتراف کرد که 100 موشک از جنوب لبنان تنها در چند دقیقه به سمت شهرک های صفد، طبریا و مناطق اطراف آن شلیک شده است.

پربیننده ترین خبرها