درخواست مردم اردن برای پایبندی گروه های مقاومت به خواسته هایشان + فیلم

جمعه 25 خرداد 1403 - 21:17

هزاران اردنی در مراسم عظیمی که جنبش اسلامی و مجمع ملی برای حمایت از مقاومت و حفاظت از وطن نزدیک سفارت آمریکا در امان، پایتخت این کشور برگزار کرده بودند، شرکت کردند.

العالم اردن

به گزارش العالم ، هدف از این راهپیمایی محکوم کردن نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه اهالی غزه است که با حمایت نظامی، سیاسی و اقتصادی آمریکا انجام می شود.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی گفتند: ما به عهد و پیمان خود وفادار خواهیم ماند و از برادران مان در غزه و مقاومت مشروع آنها حمایت خواهیم کرد. آمریکا راس تروریسم بوده و مسئول اصلی هر قطره خون فلسطینی ها است که در غزه ریخته می شود.

خالد الجهنی عضو همایش ملی حمایت از مقاومت، گفت: به رغم تروریسم و کشتارهایی که با حمایت آمریکا در غزه انجام می شود، این مردم به حمایتشان از مقاومت ادامه خواهند داد، لذا آمریکا به عنوان حامی دشمن صهیونیستی مسئول هر قطره خونی است که در غزه ریخته می شود.

شرکت کنندگان در این مراسم از گروه های مقاومت فلسطین خواستند در مذاکرات به خواسته های خود در زمینه آزادی فلسطین، حق تعیین سرنوشت و خروج کامل نظامیان صهیونیست از غزه پایبند باشند.

«وائل السقا» دبیر کل حزب جبهه اقدام اسلامی گفت: ما از مقاومت می خواهیم بر مواضع محکم خود به عنوان نماینده مردم فلسطین در زمینه احقاق حقوق مردم غزه، آزادی فلسطین و عقب نشینی کامل نیروهای رژیم صهیونیستی از غزه پافشاری کنند.

در این راهپیمایی ، مردم اردن از حکومت های عربی خواستند تا روابط خود را با رژیم صهیونیستی و آمریکا قطع کنند و از حفاظت از منافع اقتصادی و دیپلماتیک این رژیم ها دست بردارند و به نفوذ آمریکا در جهان عرب پایان دهند.

پربیننده ترین خبرها