وعده‌های ترامپ برای انتخابات چیست؟!

وعده‌های ترامپ برای انتخابات چیست؟!
يکشنبه 3 تير 1403 - 12:13

ترامپ که برای شرکت در کمپین انتخاباتی خود به فیلادلفیا، واقع در ایالت پنسیلوانیا سفر کرده است در ابتدا با توقف در یک رستوران سرو استیک، طبق عادت دیرینه اش وعده هایی شارلاتان مآبانه را به هواداران خود ارائه کرد، دونالد ترامپ همچنین اعلام کرد که شخصی که با او در انتخابات ریاست‌جمهوری نوامبر آینده به عنوان معاون رئیس‌جمهور نامزد می شود، را انتخاب کرده است، اما هویت او را برای کسی فاش نکرد.

العالم - آمریکا

ترامپ در پاسخ به سوال روزنامه نگاری در فیلادلفیا مبنی بر اینکه آیا او معاون رئیس جمهور را انتخاب کرده است یا خیر، پاسخ داد: "به نظر من، بله"و در پاسخ به این سوال که آیا کسی از این انتخاب اطلاعی دارد، گفت:"نه، هیچکس نمی داند".

در حالیکه بایدن "81 ساله" با معاون فعلی "کاملا هریس" که مانند او از نه چندان محبوبیتی برخوردار است، در انتخابات شرکت خواهد کرد،ترامپ " 78 ساله" پس از گذشت ماه ها ،همچنان در مورد اینکه چه کسی را به عنوان معاون خود انتخاب کرده است، گمانه زنی می کند.

ترامپ که قبل از سفر خود به فیلادلفیا، در جریان گردهمایی مسیحیان افراطی از آنها خواسته تا در انتخابات ریاست‌جمهوری که برای نوامبر برنامه‌ریزی شده است رای دهند تا به پیروزی او کمک کنند و متعهد شد در صورت انتخاب شدن، از آزادی مذهبی آنها به شدت محافظت کند!

رئیس جمهور سابق امریکا همچنین از "صاحبان سلاح" خواست تا پای صندوق های رای بروند. او گفت: "شما یک اسلحه دارید ومی خواهید اسلحه خود را نگه دارید، پس بهتر است بروید و رای دهید".

او در ادامه سخنان خود با اشاره به موضوعات مورد علاقه خود همچون "مهاجرت" تاکید کرد "در اولین روز (دوره جدید) بزرگترین عملیات اخراج در تاریخ ایالات متحده را راه اندازی خواهم کرد".

وی همچنین قول داد "گنبدی آهنین بزرگ بر فراز آمریکا!!! بسازد، گنبدی که تا به حال کسی ندیده‌است!!..وگفت "چرا وقتی"اسرائیل یکی دارد؛ ما نداشته باشیم؟".

و بایدن، رئیس جمهور کنونی دموکرات، در تکرار انتخابات ریاست جمهوری 2020 در 5 نوامبر پیش رو، با سلف خود، ترامپ، روبرو خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها