گزارش العالم از بازگشت زائران ایرانی از سرزمین وحی پس از پایان مناسک حج

يکشنبه 3 تير 1403 - 16:50

کاروان های زائران پس از انجام مناسک حج، از امروز (یکشنبه) بازگشت به وطن را آغاز کرده اند در همین زمینه فرودگاه بین‌المللی اهواز در استان خوزستان، در جنوب غربی ایران، پذیرای بازگشت حجاج ایرانی به میهن اسلامی، درمیان ازدحام خانواده‌هایشان بود.

العالم - ایران

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار شبکه خبری العالم، بخشی از کاروان های زائران پس از انجام مناسک حج و زیارت سرزمین وحی، امروز در فضایی معنوی به وطن باز گشتند.

زائران بیت الله الحرام از امروز (یکشنبه) پس از انجام فریضه های واجب و مناسک، سرزمین وحی را ترک و به دیار خود باز می گردند، سفری که همه مسلمانان آرزویش را در سر می پرورانند.

جعفر پروایه مدیر فرودگاه بین‌المللی اهواز، در گفتگو با خبر نگار العالم گفت: امروز به تدریج زائران بیت الله الحرام به کشور باز می‌گردند.

در همین زمینه یک حاجیه خانم به خبرنگار العالم گفت: "ما برای همه دعا کردیم، وقتی که به سرزمین وحی رسیدیم برای مسلمانان دعا کردیم و انشاء الله بیشتر از این بین مسلمانان دوستی و آشتی برقرار و پیروزی فلسطین و غزه حاصل شود و هر چه زودتر از شر صهیونیست ها خلاص خواهیم شد."

زائر ایرانی دیگری پس از بازگشت به میهن می گويد: "حج ابزار تضمین کننده بهشت ​​است. در این سفر معنوی همه چيز به برکت جمهوری اسلامی ايران و همکاری عربستان سعودي فراهم شده بود. ”

همچنین زائری دیگر از میان حاجیان هموطن به خبر نگار العالم گفت:" از خداوند متعال می خواهیم که اسلام، غزه و فلسطینی ها را پیروز گرداند.

بنابر این گزارش،‌ بیش از چهار هزار زائر از استان خوزستان که همگی با پانزده پرواز از فرودگاه بین المللی اهواز سفر خود را آغاز کرده بودند، حالا کم کم با کلی تصاویر خاطره انگیز معنوی در حال بازگشت به میهن اسلامی و خانه های خود هستند.

پربیننده ترین خبرها