مفتی جعفری لبنان: اسرائیل منتظر ۵۰۰ هزار موشک باشد

مفتی جعفری لبنان: اسرائیل منتظر ۵۰۰ هزار موشک باشد
يکشنبه 3 تير 1403 - 19:37

در پی تهدیدهای مداوم مقامات رژیم صهیونیستی علیه لبنان و حزب‌الله، مفتی جعفری این کشور در سخنانی به این رژیم در صورت اعلام جنگ علیه لبنان هشدار داد.

العالم - لبنان

شیخ «احمد قبلان» مفتی جعفری لبنان روز یکشنبه تاکید کرد: در هر جنگ علنی اسرائیل علیه لبنان، این رژیم باید منتظر حدود نیم میلیون موشک باشد.

وی گفت: ظرفیت تخریبی این موشک‌ها به حدی است که رژیم اشغالگر را ۷۰ سال به عقب باز خواهد گرداند.

شیخ قبلان خطاب به صهیونیست‌ها تاکید کرد: مقاومت سنگ بقا و آینده لبنان است و حاکمیت لبنان با ظرفیت‌های مقاومت و وسعت زرادخانه ملی آن مرتبط است.

وی افزود: هرگونه تشدید تنش از سوی اشغالگران نه به نفع اسرائیل بلکه به نفع مقاومت به پایان خواهد رسید و مقاومت جز حفاظت از حاکمیت لبنان و منافع ملی کشور به دنبال دستیابی به چیز دیگری از این نبرد نیست.

مفتی جعفری لبنان همچنین گفت: دوران پیروزی‌های تل‌آویو به پایان رسیده است و تکیه بر شکست مقاومت، تکیه بر سراب است.

وی در ادامه اظهاراتش یادآور شد: ارتش اسرائیل با تمام تجهیزات و ذخایر خود، هشت ماه است که نتوانسته است با رزمنده‌های مقاومت در نوار غزه با سلاح‌های ساده و انفرادی‌شان مقابله کند. این درحالی است که در لبنان یک زرادخانه و تکنولوژی جنگ در انتظار دشمن است.

شیخ قبلان در پایان خاطرنشان کرد: پیروزی مقاومت به معنای پیروزی لبنان است و برخی‌ باید به جای اینکه صدای اسرائیل باشند از لبنان حمایت کنند.

به گزارش ایرنا، از ابتدای عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین در نوار غزه علیه نظامیان اشغالگر، مقاومت اسلامی لبنان نیز با هدف درگیر کردن بخشی از توان نظامی اشغالگران عملیات گسترده ای را در شمال فلسطین اشغالی آغاز کرد.

رسانه های رژیم صهیونیستی با اذعان به تأثیرات ضربات سخت رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان به شمال فلسطین اشغالی اعلام کرده اند که عملیات حزب الله به جنگ فرسایشی و درهم کوبیدن شهرک های صهیونیست نشین در این منطقه تبدیل شده است.

بهره گیری حزب الله لبنان از تسلیحات مدرن، سلاح های ضد زره و دقیق، باعث رعب و وحشت در میان اشغالگران شده و بخش اعظم شهرک های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی تخلیه شده اند.

به گفته کارشناسان نظامی رژیم صهیونیستی، حزب الله لبنان به تنهایی، نیمی از توان ارتش این رژیم را در جبهه شمال درگیر کرد و مانع از حضور قدرتمندانه ارتش اشغالگر در جبهه جنوب شد.

پربیننده ترین خبرها