واکنش بایدن نسبت به تلاش برای غرق کردن کودک فلسطینی در امریکا!

واکنش بایدن نسبت به تلاش برای غرق کردن کودک فلسطینی در امریکا!
سه شنبه 5 تير 1403 - 20:37

پس از گذشت تنها دو روز از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر غرق شدن یک دختر فلسطینی در استخری در ایالت تگزاس آمریکا به دست یک زن آمریکایی، جو بایدن، رئیس‌جمهور این کشور در واکنش به این اقدام وحشیانه، تنها ابراز نگرانی کرد!!..

العالم - آمریکا

رئیس‌جمهور آمریکا در صفحه ی رسمی خود در پلتفرم "X" نوشت: "به شدت نگران گزارش‌هایی مبنی بر تلاش برای غرق کردن یک دختر ۳ ساله فلسطینی-آمریکایی در استخر هستم".

و افزود: "هیچ کودکی نباید در معرض خطر حمله خشونت آمیز، قرار گیرد... دلم برای خانواده او می سوزد".

بایدن پست خود را به مقاله نیویورک تایمز در مورد تلاش یک زن 42 ساله برای غرق کردن کودکی در استخر یک مجتمع آپارتمانی و اظهار توهین های نژادپرستانه نسبت به او، ضمیمه کرد.

سی ان ان روز یکشنبه ی گزارش داد، زنی 42 ساله با نام "الیزابت وولف"،ساکن منطقه "آیولِس" ایالت تگزاس آمریکا در اقدامی ناموفق تلاش کرده تا دو کودک فلسطینی را در استخر یک مجتمع آپارتمانی در این ایالت غرق کند.

این زن آمریکایی به تلاش برای قتل درجه یک و ایراد جراحت به یکی از کودکان پس از تلاش برای غرق کردن آنها در استخرو نیز اظهارات نژادپرستانه نسبت به مادر فلسطینی و خانواده ی مسلمان آنها متهم شده است.

پلیس منطقه ی "آیولس" در ایالت تگزاس گزارش داد که پس از حضور در محل وقوع جرم در آن مجتمع شاهدان عینی به آنان گفته بودند زنی که سعی کرده دو کودک را غرق کند در ابتدا اقدام به مشاجره با مادر آنها و ضرب وشتم وی کرده است.

پربیننده ترین خبرها