حمله سگ ارتش اشغالگر به پیرزن فلسطینی+ویدیو

چهارشنبه 6 تير 1403 - 12:41

ویدیوی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که یک قلاده سگ موادیاب متعلق به یگانی از ارتش اشغالگر به پیرزن فلسطینی هنگام هجوم به خانه وی در اردوگاه جبالیا در شمال باریکه غزه به طرز وحشیانه ای حمله می‌کند.

العالم- فلسطین اشغالی

تلویزیون "الجزیره" تصاویر لو رفته از دوربین نصب‌شده ارتش صهیونیستی بر روی این سگ موادیاب را منتشر کرده است که لحظه حمله به این زن مسن در جبالیا را نشان می‌دهد. این زن فلسطینی به رغم تهدیدهای نظامیان صهیونیست حاضر به ترک خانه خود نشده است.

این فیلم حمله وحشیانه سگ موادیاب همراه یک واحد ارتش صهیونیست را به زن مسن در داخل خانه‌اش نشان می‌دهد که او از زمان شروع حمله نسل‌کشی به غزه، بارها از ترک آن امتناع کرده است.

به گفته این زن فلسطینی، نیروهای اشغالگر سگ را هنگام خواب بر روی او رها کردند و در حالی که او خواب بود او را در تختش گاز گرفت و سپس او را به بیرون کشیدند.

سگ‌های موادیاب مورد استفاده رژیم صهیونیستی در حمله وحشیانه خود به غزه، در صحنه‌های متعددی دیده شده‌اند که وارد خانه‌ها و تونل‌ها شده و به غیرنظامیان حمله می‌کنند.

در همین راستا، "دیده‌بان حقوق بشر اروپا- مدیترانه" در بیانیه‌ای، استفاده ارتش اشغالگر از سگ‌های پلیس علیه تظاهرکنندگان مسالمت‌آمیز در سرزمین‌های فلسطینی را نقض آشکار قوانین بین‌المللی و انسانی توصیف، و آن را به شدت محکوم کرده است.

پربیننده ترین خبرها