زخمی شدن 20 نظامی صهیونیست در شمال کرانه باختری+ویدیو

پنج‌شنبه 7 تير 1403 - 07:59

منابع خبری بامداد پنجشنبه گزارش دادند که در انفجار بمب در مسیر خودروی زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال کرانه باختری، 20 نظامی این رژیم زخمی شدند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش خبرگزاری شهاب فلسطین، نظامیان صهیونیست چهارشنبه شب به شهر جنین واقع در شمال کرانه باختری بورش بردند و با نیروهای مقاومت فلسطین درگیر شدند.

درگیری

منابع محلی اعلام کردند که مبارزان فلسطینی چند بمب قوی در مسیر خودروهای نظامی اشغالگران صهیونیست منفجر کردند.

در همین حال رسانه‌های صهیونیستی از زخمی شدن شماری از نظامیان این رژیم در پی انفجار بمب در مسیر خودروی زرهی ارتش در شهر جنین خبردادند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع عبری زبان از زخمی شدن نزدیک به 20 نظامی اسرائیلی در درگیری‌های جنین خبر داده و گزارش دادند که مجروحان با بالگرد به بیمارستان‌های اسرائیلی منتقل شدند.

درگیری

برخی منایع صهیونیستی شمار زخمی های نظامیان این رژیم را 17 نفر اعلام کرده و گفته اند که حال شماری از مجروحان وخیم است.

در این درگیری‌ها چند فلسطینی هم زخمی شدند.

درگیریمنابع فلسطینی گزارش دادند که درگیری شدیدی بین نظامیان صهیونیست و نیروهای مقاومت فلسطین در شهر جنین در جریان است.
درگیری
به دنبال یورش نظامیان صهیونیست به شهر جنین و درگیری با نیروهای مقاومت، نیروهای اشغالگر در اقدامی ضد بشری با بولدوزر خسارت های زیادی به زیرساخت‌های این شهر وارد کردند.
تخریب
درهمین حال، دبیرکل سازمان ملل متحد در گزارش سالانه خود با عنوان "کودکان در درگیری‌های مسلحانه" نام رژيم اسرائیل را به صورت رسمی در فهرست سیاه ناقضان حقوق کودکان در جهان قرار دارد.
"ویرجینیا گامبا" نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور کودکان و درگیری‌های مسلحانه، گزارش سالانه کودکان در درگیری‌های مسلحانه را روز چهارشنبه به وقت محلی (۶ تیرماه ۱۴۰۳ برابر با ۲۶ ژوئن ۲۰۲۴ ) در نشست شورای امنیت قرائت کرد و گفت: دبیرکل سازمان ملل متحد با ارزیابی تخلفات شدیدی که علیه کودکان صورت گرفته است، نیروهای مسلح و امنیتی اسرائیل را برای کشتن و ناقص کردن کودکان و حمله به مدارس و بیمارستان ها در فهرست ناقضان حقوق کودکان قرار داده است.

پربیننده ترین خبرها