هلاکت فرمانده یگان تک تیراندازان رژیم صهیونیستی و 16 نظامی دیگر در جنین+فیلم

هلاکت فرمانده یگان تک تیراندازان رژیم صهیونیستی و 16 نظامی دیگر در جنین+فیلم
پنج‌شنبه 7 تير 1403 - 15:42

ارتش رژیم صهیونیستی از هلاکت فرمانده یگان تک تیرندازان و مجروح شدن 16 نفر از نظامیان خود در انفجار بمب بزرگ در مسیر خودروهای نظامیان این رژیم در حین حمله به شهر و اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری فلسطین خبر داد.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش،‌ در واپسین ساعت های دیشب (چهارشنبه)، چند بار صدای آژیر خطر در شهر جنین به نشانه اعلام آغاز حمله نظامیان صهیونیست به خیابان الناصره به صدا درآمد و در پی آن نظامیان صهیونیست با پشتیبانی خودروهای نظامی از محل پست ایست و بازرسی الجلمه همراه با تجهیزات نظامی به این شهر حمله کردند.

نظامیان صهیونیست در این حمله تعدادی از جوانان فلسطینی این شهر را بازداشت کرده و دست به تخریب گسترده زیرساخت ها و خیابان های شهر زدند و ویرانی های گسترده ای در خیابان ها و کوچه های شهر به بار آوردند.

به دنبال یورش نظامیان صهیونیست، گروهان های قدس – گردان جنین – به مقابله با متجاوزان پرداخته و آنها را زیر آتش گرفتند.

گردان های قسام شاخه نظامی حماس، نیز از درگیری با نظامیان صهیونیست خبر دادند. در این درگیری نیروهای مقاومت با انفجار بمبی در مسیر حرکت مهاجمان صهیونیست، تلفات سنگینی بر آنها وارد کردند.

ارتش رژیم اشغالگر اذعان کرد که بر اثر انفجار یک بمب قوی در مسیر حرکت نظامیان این رژیم در جنین، شماری از آنها مجروح شدند.

اندکی بعد ارتش این رژیم اعلام کرد که "الون ساکاجیو" فرمانده یگان تک تیراندازان در این حمله کشته و 17 نفر دیگر در کمین نیروهای مقاومت فلسطین در جنین مجروح شده اند.

پربیننده ترین خبرها