تحلیلگر سیاسی عرب: دشمن صهیونیستی در حمله به غزه غافلگیر شد 

شنبه 9 تير 1403 - 10:47

نویسنده و تحلیلگر سیاسی عرب گفت: کابینه و ارتش رژیم صهیونیستی از روی خشم و بدون هیچ چشم اندازی وارد نبرد غزه شدند و در عمل با غافلگیری حمایت اهالی غزه از مقاومت مواجه شدند.

العالم لبنان

ولید محمد علی نویسنده و تحلیلگر سیاسی عرب، در گفت وگو با برنامه "مع الحدث " شبکه خبری العالم اظهار داشت: دشمن صهیونیستی در ابتدای حمله به غزه تصور می کرد که همه شرایط و داده ها، چه مربوط به طرف صهیونیستی و چه مربوط به وضعیت فلسطین را بررسی کرده است اما در عمل غافلگیر شد.

این نویسنده و تحلیلگر سیاسی عرب تاکید کرد: بر همه ناظران از جمله صهیونیست ها روشن است که سخنگویان و فرماندهان ارتش و مسوولان رژیم صهیونیستی به افکار عمومی دروغ می گویند. با طولانی شدن این جنگ مشخص شد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر، کابینه و ارتش رژیم صهیونیستی بدون چشم انداز و از روی خشم و کورکورانه وارد این نبرد شده اند.

محمد علی افزود: آنها کاملاً تعجب کردند که با وجود این همه ویرانی، وحشیگری و جنایت نتوانستند مردم فلسطین را در برابر مقاومت قرار دهند.

وی گفت: در طول این جنگ دشمن صهیونیستی آشکارا شاهد حمایت مردم از مقاومت غزه بود و در این زمینه غافلگیر شد و این مساله مقاومت را در پایداری و مبارزه استوارتر کرد.

نویسنده و تحلیلگر سیاسی عرب خاطرنشان کرد: حمایت مردم غزه از مقاومت، سلاح اصلی نیروهای مقاومت فلسطین در نبرد برابر رژیم صهیونیستی است.

پربیننده ترین خبرها