جهاد اسلامی اظهارات بن‌گویر درباره اسرای فلسطینی را محکوم کرد

جهاد اسلامی اظهارات بن‌گویر درباره اسرای فلسطینی را محکوم کرد
يکشنبه 10 تير 1403 - 13:08

جنبش جهاد اسلامی فلسطین به گفته های جدید «ایتامار بن گویر» وزیر جنایتکار امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مبنی بر لزوم شلیک گلوله به سر اسرای فلسطینی واکنش نشان داد و آن را لکه ننگی بر پیشانی حامیان این رژیم و تمام کسانی است که در قبال جنایات آن سکوت کرده‌اند دانست.

العالم - فلسطین اشغالی

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: اظهارات ایتامار بن‌گویر، وزیر تندروی امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مبنی بر شلیک گلوله به سر اسرای فلسطینی در زندان‌های این رژیم را محکوم می‌کنیم.

در این بیانیه آمده است: این اظهارات لکه ننگی بر پیشانی تمام همدستان و حامیان رژیم صهیونیستی و کسانی است که در برابر جنایت‌های این رژیم سکوت کرده‌اند.

جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: ملت فلسطین با قدرت و ثبات با این سیاست‌های جنایتکارانه مقابله خواهد کرد و نیروهای مقاومت پشت اسرای شجاع را خالی نخواهد کرد.

ایتامار بن گویر یکی از تندروترین وزرای کابینه نتانیاهو است و همواره مواضع افراطی اتخاذ می‌کند.

وی پیش از این نیز چندین بار با مساله ایجاد آتش‌بس در غزه مخالفت کرده و خواستار اقدامات خشونت آمیز علیه اسرای فلسطینی شده است.

بن گویر اخیرا اعلام کرده است که باید مبارزان فلسطینی که در زندان های این رژیم در اسارت هستند کمتر از دیگر زندانیان غذا دریافت کنند.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، کاهش میزان غذای مبارزان فلسطینی و کاهش ساعات هواخوری آنها را بخشی از برنامه های اجرا شده توسط این وزارتخانه، از ابتدای جنگ علیه نوار غزه اعلام کرد.

پربیننده ترین خبرها