نماینده پارلمان لبنان: در صورت حمله اسرائیل با هم علیه آن خواهیم جنگید

نماینده پارلمان لبنان: در صورت حمله اسرائیل با هم علیه آن خواهیم جنگید
دوشنبه 11 تير 1403 - 01:48

جبران باسیل نماینده پارلمان لبنان از جریان آزاد ملی این کشور در اظهاراتی گفت که در صورت حمله رژیم صهیونیستی با هم علیه آن خواهیم جنگید.

العالم-لبنان

باسیل با بیان اینکه هنگام آغاز جنگ در سال ۲۰۰۶ با آن مقابله کردیم، افزود: امروز نیز در صورتی که (رژیم) اسرائیل بخواهد به ما حمله کند قطعا در برابر بیگانه با هم متحد خواهیم شد.

نماینده پارلمان لبنان گفت: صهیونیسم یک جنبش جهانی است که فقط لبنان یا یک فرقه خاص را هدف قرار نمی‌دهد.

وی اضافه کرد: صهیونیسم نه تنها کشورها را از هم می‌پاشد بلکه خانواده‌ها را نیز از بین می‌برد و هدف آنها مخدوش کردن معنای ادیان آسمانی است.

باسیل در ادامه با بیان اینکه آنچه در غزه شاهد آن هستیم، بزرگترین جنایت علیه بشریت است که ضد کودکان و بی‌دفاعان در حال انجام است، گفت: موضع ما نیز از این بابت است که مخالف کشتار هستیم.

این نماینده لبنانی، افزود: وحشیگری صهیونیست‌ها در تاریخ بشریت بی‌سابقه است و این توحش، علیه ملتی است که در خاک خود ثابت قدم است و از آن دفاع می‌کند.

پس از گذشت حدود ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده باخته و حتی پس از حدود ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه از دست داده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها