ویدیوهای جدید از جنایت ضد بشری استفاده از اسرای غزه به عنوان سپر انسانی

ویدیوهای جدید از جنایت ضد بشری استفاده از اسرای غزه به عنوان سپر انسانی
دوشنبه 11 تير 1403 - 08:15

رژیم اشغالگر در امتداد جنایت‌های خود علیه فلسطینیان، از اسرای غزه به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند که نقض صریح قوانین جنگی تلقی می‌شود.

العالم- فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، تلویزیون "الجزیره" تصاویری از جنایات تازه نظامیان اشغالگر علیه فلسطینیان در باریکه غزه منتشر کرده است که نشان می‌دهد آنها دو اسیر فلسطینی را مجبور به ورود به تونل‌های مقاومت و جست‌و‌جو برای یافتن مواد منفجره می‌کنند.

نظامیان اشغالگر با نصب دوربین‌هایی روی بدن اسرا، آن‌ها را از دور کنترل می‌کنند.

در این تصاویر دیده می‌شود که نظامیان صهیونیست اسیری فلسطینی را با طناب وارد یکی از تونل‌ها کرده و دوربینی هم روی بدن او نصب کرده‌اند.

اشغالگران اسرائیلی در جنایتی دیگر، یک اسیر مجروج فلسطینی را مجبور کردند که وارد خانه‌های تخریب‌شده در غزه شود.

در این تصاویر همچنین دیده می‌شود زمانی‌ که نظامیان اشغالگر برخی اسرا را وادار به ورود به خانه‌های تخریب‌شده در غزه می‌کنند، اجسادی در آن اطراف روی زمین افتاده است.

نظامیان صهیونیست همچنین با مجبور کردن اسرای فلسطینی به پوشیدن لباس نظامیان صهیونیست از آن‌ها به عنوان سپر انسانی استفاده کردند.

.

گزارش العالم: استفاده اشغالگران از جوان زخمی فلسطینی به عنوان سپر انسانی

پیش از این نیز خبرنگار شبکه خبری العالم در باریکه غزه شنبه (2 تیرماه) گزارش داده بود که ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی به دنبال عملیات مقاومتی مسلحانه که به کشته شدن یک شهرک نشین صهیونیست در شهر قلقیلیه منجر شد، با هجوم به این شهر از یک جوان زخمی فلسطینی به عنوان سپر انسانی کرده است.
گزارشخبرنگار در الخلیل واقع در کرانه باختری فلسطین گزارش داد: نیروهای اشغالگر در پی کشته شدن یک شهرک نشین در شهر قلقیلیه در شمال کرانه باختری فلسطین ، با حمله به این شهر، نیروها و خودروهای زرهی خود را در چندین نقطه دراین شهر مستقر کردند.

به گزارش خبرنگار العالم، نیروهای ارتش رژیم اشغالگر با هجوم به شهر قلقیلیه به رفتارهای غیر انسانی روی آوردند، یکی از مجروحان را در جلوی یک جیپ نظامی قرار داده و از او به عنوان سپر انسانی استفاده کردند.

درهمین حال کانال تلگرامی شبکه خبری العالم نیز سوم ماه «می» میلادی ویدیویی را منتشر کرد که نشان می داد چگونه نظامیان صهیونیست از یک اسیر فلسطینی به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند.

این فیلم توسط یک پهپاد رژیم صهیونیستی گرفته شده که استفاده اشغالگران از یک فلسطینی به عنوان سپر انسانی را نشان می‌دهد.
سپراین پهپاد که در غزه سرنگون شده است، تصاویری از عملیات ارتش اشغالگر در محله شجاعیه، موضع‌گرفتن تانک‌های اسرائیلی در شماری از مدارس محله شجاعیه در ماه دسامبر گذشته و تخریب قبرستان التوانسه و نیز استفاده نظامیان اشغالگر از یک فلسطینی به عنوان سپر انسانی را نشان می‌دهد.

پربیننده ترین خبرها