سلسله عملیات "حزب الله" علیه مواضع رژیم صهیونیستی در مرز لبنان

 سلسله عملیات
سه شنبه 12 تير 1403 - 11:11

حزب الله لبنان خلاصه ای از عملیات روز دوشنبه خود علیه ارتش رژیم صهیونیستی را در حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها منتشر کرد.

العالم - لبنان

رسانه‌های نظامی حزب‌الله اعلام کردند: مقاومت اسلامی لبنان دیروز دوشنبه عملیات‌های متعددی را علیه مواضع و استقرار ارتش دشمن صهیونیستی در مرز لبنان و فلسطین به شرح زیر انجام داده است.

•بخش شرقی (جنوب لبنان):

1- در ساعت 16:10 سایت "السماقه" را در تپه های اشغالی لبنان کفر شوبا هدف گلوله های مستقیم توپخانه ای خود قرار دادند.

2- هدف قرار دادن ساختمان مورد استفاده سربازان دشمن اسرائیلی در مستعمره "راموت نفتالی" با سلاح های مناسب و اصابت مستقیم آن در پاسخ به حملات وحشیانه ی آنان به روستاها و خانه های امن جنوبی به ویژه در شهر"حولا".

3- در ساعت 17:40 سایت "معیان باروخ" هدف گلوله های توپ مقاومت لبنان قرار گرفت و باعث آتش سوزی در داخل آن شد.

4- هدف قرار دادن ساختمان مورد استفاده سربازان دشمن اسرائیلی در مستعمره "المطله" با سلاح های مناسب در پاسخ به حملات آنان به روستاها و خانه های امن جنوبی به ویژه در شهر "رب الثلاثین".

5- هدف قرار دادن ساختمان‌های مورد استفاده سربازان دشمن اسرائیلی در مستعمره "کفر جلعادی" با سلاح‌های مناسب و اصابت مستقیم به آنها در پاسخ به حملات آنان به روستاها و خانه‌های امن جنوبی به ویژه در شهر "بلیدا".

•بخش غربی (جنوب لبنان):

1- هدف قرار دادن ساختمان مورد استفاده سربازان دشمن اسرائیلی در مستعمره "دوفیف" با سلاح های مناسب و اصابت مستقیم به آن در پاسخ به حملات آنان به روستاها و خانه های امن جنوبی به ویژه در شهر "کفرکیلا".

2- هدف قرار دادن ساختمان های مورد استفاده سربازان دشمن صهیونیستی در مستعمره "گرانوت هاگلیل" با سلاح های مناسب و اصابت مستقیم به آن در پاسخ به حملات آنان به روستاها و خانه های امن جنوبی به ویژه در شهر"البیاضه".

این در حالی است که در هفته گذشته و تنها یک روز پس از آن که ارتش صهیونیستی طرح‌های عملیاتی خود را برای حمله به لبنان اعلام کرد، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله، هشدار داد که در صورت وقوع جنگ، هیچ مکانی در سرزمین اشغالی "اسرائیل" از موشک‌های مقاومت حزب الله در امان نخواهد بود.

دیروز دوشنبه روزنامه آلمانی "بیلد" به نقل از منابع خود گزارش داد که رژیم موقت صهیونیستی ممکن است در نیمه دوم ماه جاری عملیات نظامی علیه مقاومت حزب الله در جنوب لبنان را آغاز کند.

شایان ذکرست در بحبوحه هشدارهای بین المللی در خصوص تجاوز دشمن اسرائیلی به لبنان پس از غزه، جبهه جنوب لبنان اخیرا شاهد تشدید درگیری ها بوده است.

پربیننده ترین خبرها