گزارش خبرنگار العالم از جزئیات شهادت عضو حزب الله لبنان در دمشق

سه شنبه 19 تير 1403 - 20:23

به گزارش خبرنگار العالم در دمشق، یکی از اعضای حزب‌الله با نام حاج ياسر طرمبش ابو الفضل معروف به امین امروز سه‌شنبه در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودروی غیرنظامی در جاده دمشق - بیروت به شهادت رسید.

العالم - فلسطین اشغالی

حسام زیدان خبرنگار العالم در دمشق گزارش داد که حزب الله لبنان از شهادت یکی دیگر از رزمندگانش در راه قدس خبرداد.

منابع آگاه گفتند که شهید ابوالفضل در الصبوره در حومه دمشق با پرتاب دو موشک توسط یک پهپاد اسرائیلی هدف قرار گرفت که منجر به سوختن کامل خودروی وی و شهادت وی به همراه یکی از همراهانش شد.

خبرنگار شبکه العالم توضیح داد که این دومین تجاوز اشغالگران در بیست و چهار ساعت گذشته به دمشق است. عصر دیروز نیز جنگنده‌های رژیم اشغالگر در آسمان دریای مدیترانه ظاهر شدند و مواضع ارتش سوریه را در بانیاس هدف قرار دادند که منجر به خسارت جانی نشد.

حجم حملات اشغالگران پس از عملیات طوفان الاقصی به دلیل نقش محوری و مرکزی سوریه در حمایت از مقاومت، افزایش یافته است رژیم صهیونیستی انجام چنین اقدامات تروریستی از طریق پشتیبانی لجستیکی، مکانی و زمانی را دارای نقشی محوری در این مرحله می‌داند.

خبرنگار ما خاطرنشان کرد که حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در قالب ترور شخصیتهای برجسته در محور مقاومت در سوریه یا تجاوز به مواضع ارتش سوریه صورت گرفته و برای آخرین بار در 27 ماه گذشته در حومه جنوب دمشق رخ داد.

پربیننده ترین خبرها