نقره داغ شدن "شهرک نشینان" صهیونیست در حملات تیراندازی امروز

نقره داغ شدن
سه شنبه 26 تير 1403 - 13:54

سه شهرک‌نشین "اسرائیلی" صبح امروز سه‌شنبه در یک عملیات تیراندازی در نزدیکی شهرک "بیت لید" در شرق طولکرم زخمی و 3 نظامی دیگر ارتش اشغالگر صهیونیستی نیز بر اثر شلیک "خودی" در ایست بازرسی "بیت ایل" در شمال رام الله زخمی شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

منابع عبری گفته‌اند که یک فلسطینی در تقاطع "رامین" نزدیک "بیت لید" در شرق طولکرم با تیراندازی به سه شهرک‌نشین اسرائیلی ،آنان را زخمی کرده و پس از انجام این عملیات به سلامت از آنجا خارج شده است.

به گزارش کانال 12 عبری ارتش صهیونیستی به وضعیت آماده‌باش درآمده و بخش بزرگی از آنان در جستجوی عاملان این عملیات، با پای پیاده در محل تیراندازی در حال گشت زنی هستند.

از سوی دیگر، منابع محلی اعلام کرده اند که پس از این حادثه، ارتش اشغالگر اسرائیل پایگاه نظامی "دیر شرف" در نزدیکی نابلس را بسته است.

این منابع گزارش داده اند که نیروهای اشغالگر صهیونیست بدنبال زخمی شدن سه شهرک نشین در تیراندازی و فرار عامل آن، به روستای "رامین" در شرق طولکرم یورش برده و آن را تخریب کرده اند.

گفته می‌شود سه نظامی دیگر ارتش اشغالگر "اسرائیل" نیز بر اثر شلیک "خودی ها" در ایست بازرسی "بیت ایل" در شمال رام الله زخمی شده‌اند ونیروهای اشغالگر پس از آن راه بین شهرک‌های "رامین" و "بازاریا" در شمال غرب نابلس را مسدود کرده‌اند.

قابل ذکر است که روستای بیت لید پیش از این نیز در آغاز جنگ غزه شاهد تیراندازی منجر به هلاکت دو سرباز در کمین گردان‌های القسام، بوده است و از سوئی کرانه باختری نیز هر روز شاهد درگیری‌هایی است که از زمان آغاز تجاوزات "اسرائیل" به نوار غزه تشدید شده است.

پربیننده ترین خبرها