لاپید: نتانیاهو یک بزدل ترسوست نه یک قربانی تهدید

لاپید: نتانیاهو یک بزدل ترسوست نه یک قربانی تهدید
سه شنبه 26 تير 1403 - 17:32

"یائیر لاپید" رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی، در جلسه بلوک حزب خود در "کنیست"، از نتانیاهو، بدلیل اختصاص ساعاتی از جلسه حکومت به بحث درباره فعالیت مخالفان ضد خود، خانواده و وزیرانش، بشدت انتقاد نموده و به وی حمله کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

لاپید گفت: "من انجام هرگونه تهدیدی را محکوم می کنم.. تهدید ممنوع است، اما نتانیاهو یک قربانی تهدید نیست، بلکه او تنها بلد است بگرید و ترسو است.. هر سرباز ما در غزه روزانه بیشتر از او مورد تهدید مرگ قرار می گیرد در حالیکه این مرد خودش با راه اندازی ماشین تحریک وتهدید همه رسانه ها در "اسرائیل"را کنترل می کند".

این رهبر اپوزیسیون در ادامه با لحنی تند پرسید : "دو ساعت در جلسه حکومت در مورد تهدیدات علیه خودش؟! ... چرا دو ساعت برای مشورت در مورد پنج سرباز زن اسیر در غزه اختصاص داده نشد؟.. چرا هیچ مشورتی در مورد چگونگی آغاز سال تحصیلی در شمال در اوایل سپتامبر انجام نشد؟! ... آیا فقط تهدید علیه شخص او مستحق دو ساعت بحث ومشورت است؟!"

وی خاطرنشان کرد: نتانیاهو نخست وزیری بدسرشت ، گریان،و شکست خورده است، او فقط به خودش و مسائل شخصی اش می اندیشد و باید به کنج خانه برود... به یاد ندارم وقتی جان پسر "نفتالی بنت" با یک تپانچه پر از گلوله مورد تهدید قرار گرفت یا حتی خود من و فرزندانم که مورد توهین و تهدید قرار می گیریم چیزی گفته باشیم یابه ذهنمان خطور کرده باشد که به حکومت فشار بیاوریم که باید از جان ما وخانوده مان محافظت کند".

لاپید در پاسخ به نتانیاهو که در مصاحبه‌ای با کانال ۱۴ عبری گفته بود : "من، وزرای کابینه ام و اعضای خانواده‌ام به مرگ و همسرم به تجاوز جنسی تهدید می‌شویم" به جای نکوهش و تقبیح این تهدیدها ، به محرک ها پیوست و بخشی از آنها شد.

لاپید، رهبر اپوزیسیون افزود، به جای نکوهش و محکوم کردن تهدیدها ، به تهدید گران می پیوندم و از جمله آنان خواهم بود.

پربیننده ترین خبرها