بایدن از اوباما عصبانی است

بایدن از اوباما عصبانی است
شنبه 30 تير 1403 - 17:04

نیویورک‌تایمز به نقل از منابع نزدیک به رئیس‌جمهور آمریکا نوشت که بایدن معتقد است که اخبار منتشره از سوی رسانه های این کشور اقدامی هماهنگ‌شده برای فشار بر وی جهات کناره‌گیری از رقابت‌های انتخابات ریاست ‌جمهوری است.

العالم – آمریکا

منابع نزدیک به "جو بایدن" رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگو با نیویورک‌تایمز افزودند که بایدن، "نانسی پلوسی" رئیس سابق مجلس نمایندگان را محرک اصلی تبلیغات علیه خود می‌داند و همزمان از "باراک اوباما" رئیس‌جمهور سابق آمریکا نیز عصبانی است.

نیویورک تایمز توضیح داد: اصطکاک بین رئیس‌جمهور کنونی آمریکا و رهبران حزبش بی‌سابقه است و دموکرات‌هایی که اکنون به دنبال برکناری بایدن هستند، از مهم‌ترین متحدان او در 12 سال گذشته بودند.

در این میان نظرسنجی انجام‌شده توسط موسسه "یوگوو پل" آمریکا حاکیست که 44 درصد از آمریکایی‌ها ترجیح می‌دهند جو بایدن از رقابت‌های انتخاباتی خارج شود.

این در شرایطی است که درخواست‌های فزاینده‌ای از سوی چهره‌های حزب دموکرات برای کناره‌گیری بایدن از رقابت‌های ریاست‌جمهوری به دلیل وضعیت سلامتی‌اش و دشواری شکست دادن "دونالد ترامپ" نامزد جمهوری‌‌خواه در انتخابات ریاست‌‌جمهوری نوامبر آینده، مطرح است.

پربیننده ترین خبرها