"جبهه خلق برای آزادی فلسطین" تجاوز صهیونیستی به الحدیده را محکوم کرد

شنبه 30 تير 1403 - 20:24

جبهه خلق برای آزادی فلسطین تجاوز امروز رژیم صهیونیستی به یمن را به شدت محکوم& و تاکید کرد که این اقدام وحشیانه بی‌پاسخ نخواهد ماند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

جبهه خلق برای آزادی فلسطین، امروز شنبه در محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی به یمن بیانیه‌ای صادر کرد. در متن این بیانیه آمده است:

جبهه خلق برای آزادی فلسطین با شدیدترین لحن تجاوز بزدلانه رژیم صهیونیستی به بندر الحدیده یمن را محکوم می‌کند و تاکید می‌نماید که این تجاوز قطعا با پاسخ قاطعانه وبازدارنده روبرو خواهد شد.

با کمال افتخار و سربلندی برای شهدای این تجاوز عزاداری می‌کنیم و برای مجروحان شفای عاجل می‌طلبیم. ما همدلی کامل خود با مردم ثابت قدم یمن را اعلام می‌کنیم که در معرض این تجاوز وحشیانه قرار گرفته است، آن هم با هماهنگی آمریکا و همدستی برخی دولت‌های عربی خائن به قضیه فلسطین که حریم هوایی خود را برای حمله جنگنده‌های صهیونیستی باز گذاشتند.

مردم قهرمان یمن و نیروهای مسلح دلاور آن ثابت کردند که نه تنها در مقابل این تجاوز وحشیانه عقب‌نشینی نخواهند کرد و از دفاع از سرزمین و حاکمیت‌شان دست برنخواهند داشت، بلکه در راه ایستادن کنار فلسطین و مقاومت آن، به فرسوده کردن دشمن صهیونیستی و متحدان آن ادامه خواهند داد.

رژیم صهیونیستی با تجاوز به یمن در محاسبات خود اشتباه کرده بود، زیرا فکر می‌کرد این کار بی‌پاسخ خواهد ماند. این دشمن بزدل و خیانتکار قطعا بهای سنگینی خواهد پرداخت و در ساعات آینده ضربات دردناکی دریافت خواهد کرد تا درسی فراموش نشدنی از ارتش یمن و دیگر جناح های محور مقاومت بگیرد.

یمن آزاد، سربلند و شکست‌ناپذیر باقی خواهد ماند و همچون خاری به گلوی صهیونیست ها، آمریکایی ها و دولت های عربی واپس‌گرا فرو خواهد رفت. مردم یمن که طی سالهای تجاوز و محاصره ایستادگی کرد، هرگز شکست نخواهد خورد و بدون عقب‌نشینی به مبارزه خود ادامه خواهد داد.

پربیننده ترین خبرها