بیانیه مهم نیروهای مسلح یمن درباره حمله به الحدیده

بیانیه مهم نیروهای مسلح یمن درباره حمله به الحدیده
شنبه 30 تير 1403 - 22:08

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در پی تجاوز رژیم صهیونیستی به بندر الحدیده، گفت: نیروهای مسلح یمن به این تجاوز آشکار پاسخ خواهند داد.

العالم- یمن

سرتیپ ستاد "یحیی سریع" سخنگوی نیروهای مسلح یمن با قرائت بیانیه‌ای افزود: نیروهای مسلح یمن مواضع حیاتی دشمن اسرائیلی را هدف قرار خواهند داد.

بیانیه ادامه داد: دشمن اسرائیلی چند حمله هوایی به نیروگاه برق، بندر و انبارهای سوخت استان الحدیده که همگی غیرنظامی هستند، انجام داد.

وی با اشاره به اینکه در بیانیه‌های سابق‌مان گفته بودیم که منطقه "یافا"( تل‌آویو) ناامن است، خاطر نشان کرد: به یاری رساندن به برادران‌مان در غزه به هر بهایی ادامه خواهیم داد.

یحیی سریع افزود: به یاری خداوند متعال تمام امکانات لازم برای جنگی طولانی با دشمن تا توقف جنگ و رفع محاصره مردم فلسطین را تهیه کرده‌ایم.

در همین رابطه رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که ۲۰ جنگنده رژیم صهیونیستی حامل صدها تن مواد منفجره به الحدیده یمن حمله کردند.

طبق این گزارش، هواپیماهای رژیم اشغالگر در این حمله یک مخزن نفت را هدف قرار داد که منجر به وقوع آتش‌سوزی گسترده‌ای در مناطق اطراف آن شد. این حمله با استفاده از جنگنده‌های اف ۳۵ صورت گرفته است.

پربیننده ترین خبرها