بیانیه مفتی سلطان‌نشین عمان در خصوص تجاوزات رژیم صهیونیستی به یمن

بیانیه مفتی سلطان‌نشین عمان در خصوص تجاوزات رژیم صهیونیستی به یمن
يکشنبه 31 تير 1403 - 07:54

شیخ احمد بن حمد الخلیلی مفتی سلطان‌نشین عمان عصر دیروز شنبه در خصوص تجاوزات رژیم اشغالگر صهیونیستی به استان حدیده یمن بیانیه‌ای صادر کرد.

العالم - یمن

در بیانیه‌ای که شیخ الخلیلی در صفحه خود در پلتفرم "X" منتشر کرد، آمده است: "ما از تجاوزات وحشیانه صهیونیست ها به دوست وبرادرمان "یمن" غافلگیر شدیم و بر همه مسلمانان واجب است که در همدردی با مردم یمن از آن حمایت کنند، امت مسلمان ید واحده است که تجاوز به هر یک از این امت، تجاوز به همه آنست".

این بیانیه می‌افزاید: "این حمله تنها به دلیل موضع مبارک برادران مقاومت یمن در حمایت از حق و پاسخ به تجاوزات اشغالگران به مقدسات اسلامی و به حرمت خون برادرانمان در سرزمین اشغالی صورت گرفته است. که دعا می‌کنیم خداوند آنها را به خاطر مواضع شجاعانه و پشتيباني آنها از حق، اجر وپاداش دهد وشر متجاوزان را به خودشان بازگرداند که تنها خدا ما را بس و او بهترين پشتيبان ما است".

مفتی سلطان‌نشین عمان ادامه داد: "تسلیت گرم وصمیمانه ما به همه برادران در یمن، وتمام امت اسلام، خدا شهدای این امت را مورد رحمت خود قرار داده ودر بهشت موعودش ساکنشان کند".

گفتنی است اوایل روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی با مشارکت آمریکا بندر "حدیده" در یمن را بمباران کردند ودر همین رابطه جنبش "انصارالله" یمن عصر دیروز تأکید کرد که به تجاوز آشکار این رژیم اشغالگر به یمن قاطعانه پاسخ خواهد داد و در ضربه زدن به اهداف حیاتی دشمن دریغ نخواهد کرد".

پربیننده ترین خبرها