صنعا رژیم صهیونیستی را به پاسخ کوبنده‌تر تهدید کرد + فیلم

يکشنبه 31 تير 1403 - 22:40

محافل رسمی و سیاسی در یمن تأکید کردند که تجاوزات رژیم صهیونیستی به استان الحدیده، نیروهای یمنی را از ادامه عملیات پشتیبانی از باریکه غزه منصرف نخواهد کرد بلکه صنعا با شدت بیشتر به حملات پاسخ خواهد داد.

العالم - فلسطین اشغالی

علی الذهب خبرنگار شبکه خبری العالم در صنعا گزارش داد: با حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به الحدیده، این رژیم جنایتکار رسماً به ائتلاف متجاوز به یمن ‌پیوست و در کنار آمریکا و انگلیس قرار گرفت.

این حمله از سوی محافل رسمی، سیاسی و مردمی یمن محکوم شده است.

انصارالله یمن نیز در واکنش به این حمله تأکید کرد که موضع یمن تغییر نکرده است و این حمله را بدون پاسخ و مجازات نخواهد گذاشت و به حملات علیه اهداف «اسرائیل» و متحدانش ادامه خواهد داد. نیروهای یمنی همچنین افزودند که این حملات، آنها را از مواضع اخلاقی، مذهبی و انسانی‌شان در قبال مردم غزه باز نخواهد داشت.

یاسر الحوری دبیر شورای عالی سیاسی یمن به خبرنگار العالم گفت: «حملات تجاوزکارانه ای که به الحدیده و همچنین علیه تاسیسات برق آن صورت گرفت، تاییدی بر شکست تجاوزکاران صهیونیستی است؛ آن‌ها در مواجهه با پهپادهای یمنی، شکست خورده‌اند و در باتلاق این شکست دست و پا می‌زنند. همچنین پهپاد یافا دردسر بزرگی در محافل رژیم صهیونیستی ایجاد کرده است که نشانه شکست سیستم پدافندی این رژیم است. ضمن این که پاسخ یمن به این حمله قاطع‌تر و کوبنده‌تر خواهد بود.»

به گزارش العالم، با تشدید تنش از سوی رژیم صهیونیستی تحولات نبرد مسیر دیگری خواهد پیمود و ارتش یمن یا تداوم عملیات خود در ایلات و تل‌آویو، معادلاتی جدید ترسیم خواهد کرد.

سرتیپ عابد ثور کارشناس نظامی و استراتژیک در مصاحبه با خبرنگار العالم گفت: «در مرحله بعد، شاهد تشدید عملیات نیروهای مسلح یمن و اقداماتی خواهیم بود که رژیم صهیونیستی را زمین گیر خواهد کرد. در آینده از تسلیحاتی استفاده خواهد شد که دشمن هرگز انتظار آن را ندارد. چنانچه تاکنون ارتش یمن در بیش از 9 سال این پیام را به جهان داده که ارتش یمن توان دفاعی کافی و قدرت انجام حملات را دارد.»

به نظر می‌رسد در مرحله چهارم نبرد یمن با دشمن صهیوینستی در حمایت از فلسطینیان غزه، شاهد حملات دریایی و اقدامات غافلگیرکننده بیشتری از سوی صنعا خواهیم بود.

داده‌ها نشان می‌دهد که جبهه مقاومت یمن با عملیات‌های کیفی‌تر به کار خود ادامه خواهد داد و صنعا در صورت تداوم حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به غزه، در مرحله پنجم عملیاتهای بیشتر و موثرتری انجام خواهد داد.

پربیننده ترین خبرها