حمله موشک های حزب الله به اهدافی جدید در سرزمین های اشغالی+ فیلم

دوشنبه 1 مرداد 1403 - 10:48

خبرنگار العالم در لبنان از ادامه حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی به شهرک الناقوره، گلوله باران مقر ارتش لبنان مقابل شهرک علما الشعب از سوی توپخانه این رژیم، زخمی شدن دو تن از نیروهای ارتش و واکنش نظامی مقاومت به این حملات خبر داد.

العالم لبنان

بنابر گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در جنوب لبنان، به دنبال حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی به شهرک الناقوره و مقر ارتش لبنان مقابل شهرک علما الشعب و زخمی شدن دو تن از نیروهای ارتش، نیروهای مقاومت در پاسخ به این حملات از شلیک موشک به شهرک زرعیت خبر دادند.

این حمله می تواند معادله جدیدی تلقی شود مبنی بر اینکه از این به بعد مقاومت به حملات اشغالگران به ارتش لبنان پاسخ خواهد داد.

نیروهای مقاومت همچنین شنبه شب و دیروز (یکشنبه) به حملات ارتش رژیم اشغالگر پاسخ داد و از منطقه عدنون مواضع رژیم صهیونیستی را در مناطق حولا و بنت جبیل هدف قرار داد. مقاومت لبنان همچنین اهدافی جدیدی را در شهرک دفنا در جنوب جولان اشغالی به بانک اهداف خود افزود و آن را با یک موشک بزرگ هدف قرار داد.

به گزارش خبرنگار العالم، نیروهای مقاومت همچنین در پاسخ به حمله دیروز (یکشنبه) اشغالگران به شهرک حولا و شهادت دو نفر در راه دفاع از بیت المقدس، پایگاه زنتین رژیم صهیونیستی را به شدت موشک باران کرد.

پربیننده ترین خبرها