شمار شهدای حملات امروز به خانونس غزه به ۳۵ نفر افزایش یافت

شمار شهدای حملات امروز به خانونس غزه به ۳۵ نفر افزایش یافت
دوشنبه 1 مرداد 1403 - 14:06

منابع پزشکی اعلام کردند در حملات امروز ارتش رژیم صهیونیستی به خان یونس در جنوب باریکه غزه تا این لحظه ۳۵ فلسطینی به شهادت رسیده اند. 

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، منابع پزشکی اعلام کردند: در حملات امروز (دوشنبه) ارتش رژیم صهیونیستی به خان یونس در جنوب باریکه غزه تا این لحظه ۳۵ فلسطینی از جمله ۵ کودک به شهادت رسیدند.

شمار مجروحانی هم که تا این لحظه به بیمارستان ناصر در خان یونس منتقل شدند ۸۰ نفر اعلام شده است.
پیش از این منابع پزشکی اعلام کرده بودند: شهدای حملات امروز (دوشنبه) ارتش رژیم صهیونیستی به خان یونس در جنوب باریکه غزه به 17 نفر رسیده و ده‌ها نفر دیگر نیز در این حملات زخمی شده اند.

بنابر این گزارش، جنگنده های رژیم صهیونیستی طی ساعات اخیر مناطق مختلف باریکه غزه را هدف قرار دادند که بر اثر آن شمار دیگری از فلسطینیان شهید و زخمی شدند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی خانه‌ای را در خیابان هشتم در جنوب شهر غزه بمباران کردند که به آتش سوزی این خانه منجر شد. همچنین بر اثر بمباران خانه‌ای در منطقه بنی سهیلا در شرق خان یونس در جنوب باریکه غزه 6 فلسطینی زخمی شدند.

بنابر این گزارش، براثر بمباران مناطق غربی خان یونس از سوی جنگنده‌های صهیونیستی نیز یک فلسطینی شهید و 5 نفر دیگر زخمی شدند. منابع خبری همچنین از شهادت و زخمی شدن چند فلسطینی دیگر در بمباران خانه‌ای در محله التفاح در شرق غزه خبر دادند.

پربیننده ترین خبرها