گفت‌وگوی تلفنی باقری و عبدالسلام درباره تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به یمن

سه شنبه 2 مرداد 1403
00:55
گفت‌وگوی تلفنی باقری و عبدالسلام درباره تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به یمن سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن در مورد تجاوز اخیر رژیم صهیونسیتی به این کشور به صورت تلفنی رایزنی و گفت وگو کرد.

العالم-ایران

علی باقری در این ارتباط در صفحه اجتماعی ایکس نوشت:

«در گفتگوی تلفنی با محمد عبدالسلام رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن و سخنگوی انصارالله مراتب تسلیت و همدردی کشورم را در خصوص جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به تاسیسات غیرنظامی بندر الحدیده که منجر به شهادت و جراحت تعدادی از شهروندان یمنی شد، ابراز نمودم.»

وی تاکید کرد: حمایت بی‌دریغ رهبری و مردم یمن از مردم مظلوم غزه مایه مباهات امت اسلامی است.

محمد عبدالسلام سخنگو و رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن نیز با ابراز تشکر و قدردانی از پیام جمهوری اسلامی ایران در ابراز همبستگی با مردم و مقاومت یمن در برابر تهاجم اخیر رژیم صهیونیستی به خاک یمن، هدف قرار دادن تاسیسات غیرنظامی از سوی این رژیم که منجر به شهادت و آسیب رسیدن به غیر نظامیان شد را نشان دهنده درماندگی و شکست مذبوحانه صهیونیست ها دانست.

سخنگوی جنبش انصارالله یمن، مساله فلسطین را موضوعی مربوط به همه امت اسلامی دانست و از ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم مقاوم فلسطین و پشتیبانی سیاسی و حمایت معنوی از یمن در زمینه های مختلف از جمله در مبارزه مشترک با صهیونیست ها قدردانی نمود.

0% ...

آخرین اخبار

عمان از ایجاد یک مسیر دریایی موقت در تنگه هرمز خبر داد


رونمایی از پرچم‌های کرنر به یاد شهدای میناب


جزئیات اقتصادی تفاهم‌نامه ایران و آمریکا از زبان رئیس‌ بانک مرکزی


برگزاری نشست وزرای نفت و انرژی بریکس در هند


برخلاف ادعاها؛ ناتو رسماً همکاری با آمریکا علیه ایران را پذیرفت!


اظهارات جنجالی تاکر کارلسون درباره نقش اسرائیل در آینده اروپا


سازمان ملل خواستار پایبندی همه طرف‌ها به آتش‌‍بس در لبنان شد


وزیر نفت عازم هند شد


توافق ایران و عمان برای مدیریت ناوبری در تنگه هرمز+فیلم


رژیم صهیونیستی در تدارک عقب‌نشینی از مناطق جنوب لبنان