گزارش العالم از مخالفت مردم اردن با ایجاد دفتر ارتباطات ناتو

پنج‌شنبه 4 مرداد 1403 - 14:27

وزارت امور خارجه اردن در حالی از ایجاد دفتر ارتباطات ناتو در این کشور خبر داده که مردم و فعالان سیاسی چنین اقدامی را به زیان فلسطینیان غزه و به نفع رژیم صهیونیستی می دانند.

العالم – اردن

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در اردن، تصمیم اردن برای ایجاد دفتر ارتباطات ناتو واکنش مردم این کشور را برانگیخته است. منتقدان این تصمیم را توطئه ای علیه فلسطینیان غزه و تحمیل تصمیمهای ناتو در منطقه قلمداد می کنند.

یک شهروند اردنی در این باره به خبرنگار العالم گفت: من مخالف افتتاح دفتر ناتو در اینجا هستم، زیرا اوضاع سیاسی در یمن، فلسطین، غزه و آمریکا مبهم و متزلزل است و اردن نمی تواند فشارهای سیاسی در این زمینه را تحمل کند.

دیگر شهروند اردنی خاطرنشان کرد: ما مردم اردن مخالف تاسیس این دفتر در کشورمان هستیم به این دلیل که هیچ منفعتی برای ما ندارد و فقط باری بر دوش ماست، حداقل دفتری باز می شد که بتواند جنگ در غزه را متوقف کند.

مامون ابو نوار، تحلیلگر سیاسی نیز گفت: سیاست اردن همواره همکاری با تمام کشورهای منطقه است اما امروز این رابطه به خاطر اوضاع غزه دچار ابهام شده آن هم در حالی که رژیم صهیونیستی قصد اشغال غزه و جلوگیری از تشکیل کشور فلسطین را دارد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها