پس از حوادث مجدل‌شمس ... آرامش همراه با احتیاط بر جبهه جنوب لبنان حاکم است

سه شنبه 9 مرداد 1403 - 15:07

خبرنگار شبکه العالم گزارش داد که جنوب لبنان در پی تلاش‌های اشغالگران برای تشدید وضعیت علیه مقاومت لبنان، پس از حادثه حمله به روستای مجدل شمس در جولان اشغالی سوریه، در آرامشی همراه با احتیاط به سر می‌برد.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار العالم در جنوب لبنان گفت که اشغالگران اسرائیلی در حال اجرای شدیدترین اقدامات جنگ روانی علیه لبنان هستند و کاملاً آگاهند که این اقدامات تأثیری بر روحیه و نیز بر مسیر جبهه حمایت‌کننده از مردم و مقاومت در فلسطین اشغالی نخواهد داشت.

خبرنگار العالم افزود که اشغالگران از طریق پهپادهایشان که در آسمان مناطق جنوبی لبنان حضور دارند ، به شدت در حال اجرای عملیات‌ اطلاعاتی هستند.

این در حالی است که در پی سقوط یک گلوله به زمین فوتبال در روستای مجدل شمس در ارتفاعات جولان اشغالی سوریه ،رسانه‌های "اسرائیلی" شنبه شب گزارش دادند حداقل ۱۰ صهیونیست کشته و ۳۰ نفر دیگر مجروح شده‌اند،.

حزب‌الله تأکید کرد که هیچ نقشی در حمله به مجدل شمس در جولان اشغالی نداشته و مسئولیت این حادثه را نمی پذیرد.

تل آویو تهدید کرد که به عنوان یک پاسخ قانونی ضربه سختی به حزب الله وارد خواهد کرد که برای قربانیان مجدل شمس اهمیتی ندارد، بلکه برای وجهه اشغالگران در جبهه شمال است و این تهدید پس از ادعاهای کاذب اسرائیلی صورت گرفت که حزب را مسئول حادثه معرفی کردند، با وجود اینکه حزب‌الله آن را نفی کرده و کارشناسان نیز آن را تأیید کردند.

پربیننده ترین خبرها