اعضای کنست: طرح حمله زمینی به لبنان، ممکن است به شکست فاجعه باری منتهی شود

اعضای کنست: طرح حمله زمینی به لبنان، ممکن است به شکست فاجعه باری منتهی شود
جمعه 12 مرداد 1403 - 22:17

شماری از اعضای کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی هشدار دادند طرح این رژیم برای حمله زمینی به خاک لبنان، ممکن است به شکست فاجعه باری منجر شود.

العالم - فلسطین اشغالی

به نقل از رسانه های فلسطینی، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره به نقل از شماری از اعضای کنست اعلام کرد: طرح کنونی ارتش برای حمله زمینی به لبنان، اشتباه است و این طرح ممکن است به شکست فاجعه باری با پیامدهای بی سابقه ای بینجامد.

این نمایندگان کنست تصریح کردند: در این طرح اشتباهاتی که در نبرد زمینی در نوار غزه روی داد، در نظر گرفته نشده است.

حزب الله لبنان روز گذشته اعلام کرد چند موشک به طرف هواپیماهای رژیم صهیونیستی در آسمان جنوب لبنان شلیک و آنها را وادار به عقب نشینی به داخل سرزمین های اشغالی کرده است.

دبیرکل حزب الله لبنان نیز در سخنرانی‌اش به مناسبت شهادت شهید «فؤاد شکر» از فرماندهان ارشد مقاومت اسلامی لبنان در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت، این رژیم را تهدید کرد به این ترور پاسخ خواهد داد.

همچنین به دنبال شهادت چند غیر نظامی لبنانی در مناطق جنوبی این کشور بر اثر حمله هوایی رژیم صهیونیستی، مقاومت اسلامی لبنان پایگاههای نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله راکتی قرار داد.

بامداد جمعه نیز وزارت بهداشت لبنان از شهادت چند شهروند این کشور در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به روستای شمع در جنوب این کشور خبر داد.

وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد چهار تن (یک زن لبنانی و سه فرزندش) بر اثر حمله هوایی ارتش اشغالگر، شهید و پنج تن دیگر زخمی شدند. همچنین پیکرهای چند تن دیگر از قربانیان این حمله جنایتکارانه غیر قابل شناسایی است.

در مقابل، ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اذعان کرد به دنبال نگرانی ها از پاسخ حزب الله به جنایت رژیم اشغالگر در ترور شهید فؤاد شکر، وضعیت فوق العاده در شمال سرزمین های اشغالی اعلام شده است و آژیر خطر در شهرک ها و پایگاههای اشغالگران به صورت مکرر به صدا درمی آید.

گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به هزینه سنگین جنگ برای این رژیم در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی در شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی و به ویژه بخش کشاورزی اذعان کرده‌اند.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها