عملیات استشهادی در نزدیکی تل‌آویو/ ۲ نفر کشته و ۳ تن مجروح شدند + فیلم

يکشنبه 14 مرداد 1403 - 09:24

در حمله با سلاح سرد در منطقه "حولون" در مرکز فلسطین اشغالی 5 شهرک نشین صهیونیست کشته و مجروح شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

منابع رسانه ای رژیم صهیونیستی اعلام کردند در حمله با سلاح سرد که در سه نقطه از منطقه "حولون" رخ داد، 3 صهیونیست مجروح شدند و 2 شهرک نشین هم کشته شد.

یک سازمان امدادرسانی وابسته به رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حال دو تن از مجروحان وخیم است.

پلیس رژیم صهیونیستی ادعا کرد عامل این عملیات از اهالی کرانه باختری است و احتمالا فرد دیگری هم در این عملیات دست داشته است.

رسانه های عبری هم از استقرار پرشمار نیروهای پلیس رژیم در محل وقوع عملیات و جستجوی گسترده با استفاده از بالگرد و دیگر وسایل برای دستگیری دیگر عاملان احتمالی خبر دادند.

جزئیات عملیات ضدصهیونیستی در نزدیکی تل‌آویو

کانال ۱۲تلویزیون رژیم صهیونیستی سپس به نقل از سخنگوی پلیس این رژیم اعلام کرد که مجری عملیات حولون جوانی به نام عمار عوده از ساکنان سلفیت در کرانه باختری بود که بدون مجوز وارد مرکز فلسطین اشغالی شده که به پلیس وی را به ضرب گلوله از پای درآورد. اما یک نفر دیگر نیز در این عملیات مشارکت داشته که تحت تعقیب است.

رسانه‌های اسرائیلی نیز اعلام کردند که یکی دیگر از زخمی‌های این عملیات به دلیل شدت جراحات وارده، جانش را از دست داد و به این ترتیب شمار کشته‌ها به دو نفر افزایش یافت.

عمار عوده، عامل عملیات استشهادی در شهرک حولون

کمیته‌های مقاومت فلسطین نیز طی بیانیه ای عملیات حولون را «قهرمانانه» توصیف کردند و آن را «ضربه بزرگی به سیستم امنیتی و نظامی اسرائیل و موید شکنندگی رژیم اشغالگر در مقابل اراده مقاومت‌» دانستند.

پربیننده ترین خبرها