حمله حزب‌الله لبنان به یک پایگاه دیگر رژیم صهیونیستی

حمله حزب‌الله لبنان به یک پایگاه دیگر رژیم صهیونیستی
يکشنبه 14 مرداد 1403 - 11:27

حزب‌الله لبنان امروز یکشنبه از حمله به یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

العالم - لبنان

حزب الله لبنان در بیانیه‌ خود اعلام کرد که درچارچوب حمایت از مردم باریکه غزه و پشتیبانی از مقاومت فلسطین ساعت ۸ صبح امروز یکشنبه به وقت محلی تجهیزات جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه «رامیا» در شمال فلسطین اشغالی را با سلاح مناسب هدف قرار داده است.

این بیانیه افزود: هدف مورد نظر به طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفته و منهدم شد.

در همین پیوند، شورای منطقه اشغالی «الجلیل علیا» در شمال فلسطین اشغالی نیز اعلام کرد که یک موشک از خاک لبنان شلیک شده و در یک منطقه زراعی واقع در بین المناره و یفتاح فرود آمده و به این منطقه خسارت وارد شده است.

حزب الله لبنان بامداد یکشنبه نیز اعلام کرده بود که در پاسخ به حملات دشمن اسرائیلی به روستاهای جنوب لبنان به خصوص روستای کفرکلا و دیر سرایا که منجر به زخمی شدن شماری از غیرنظامیان شد، برای نخستین با شهرک صهیونیست نشین «بیت هلل» در شمال فلسطین اشغالی را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار داد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در اثر این حمله‌ها، تاکنون برخی از پایگاه‌های رژیم اسرائیل حدفاصل این منطقه با جنوب لبنان نابود شده و ادوات نظامی از قبیل تانک‌ها، نفربرها و خودروهای زرهی صهیونیست‌ها نیز هدف مقاومت لبنان قرار گرفته است و شمار زیادی از نظامیان صهیونیستی نیز به هلاکت رسیده‌اند. در ماه‌های اخیر، بسیاری از تحلیلگران و فرماندهان ارشد سابق رژیم صهیونیستی با انتقاد از عملکرد کابینه و ارتش این رژیم به درماندگی اسرائیل در جبهه جنگ با حزب الله اذعان کرده و گفته‌اند که حزب‌الله را بسیار قوی‌تر و آماده‌تر از جنبش حماس می‌دانند که غزه را به باتلاقی برای این رژیم تبدیل کرده است.

پربیننده ترین خبرها