عملیات مشترک گروه‌های مقاومت علیه نظامیان صهیونیست در نوار غزه

عملیات مشترک گروه‌های مقاومت علیه نظامیان صهیونیست در نوار غزه
يکشنبه 14 مرداد 1403 - 17:01

«سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که در عملیاتی مشترک با گروهی دیگر، شهرک‌های صهیونیست‌نشین و یک پایگاه نظامی ارتش این رژیم را هدف قرار دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش رسانه‌های فلسطین، سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی امروز (یکشنبه) اعلام کرد که با مشارکت نیروهای «شهید عمر القاسم» موفق شدند پایگاه نظامی «ناحل عوز» و شهرک بئیری را هدف حملات راکتی قرار دهند.

سرایا القدس همچنین از شکار یک نظامی صهیونیست در نزدیکی دانشکده المجتمع در محله تل الهوا واقع در جنوب غربی شهر غزه توسط تک تیراندازان این گروه خبر داد.

گردان‌های شهداء الأقصی نیز اعلام کرد که با مشارکت نیروهای «شهید عمر القاسم» خط تدارکاتی نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در محور «نتزاریم» را با خمپاره‌های کالیبر سنگین هدف قرار داده‌اند.

این گردان‌ها همچنین از حملات موشکی به محل تجمع نظامیان صهیونیست در مجاورت گذرگاه مرزی رفح با استفاده از دو موشک «۱۰۷» خبر دادند.

از سوی دیگر منابع خبری رژیم صهیونیستی صبح امروز از عملیات ضد صهیونیستی یک شهروند فلسطینی با سلاح سرد در منطقه «حولون» در نزدیکی تل آویو و کشته شدن ۲ صهیونیست و زخمی شدن تعداد دیگری خبر دادند. این منابع افزودند که مجری این عملیات به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

به گزارش ایرنا، با گذشت ۳۰۳روز از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از حدود ۱۰ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

پربیننده ترین خبرها