حملات موشکی مقاومت لبنان به منطقه صنعتی رژیم صهیونیستی + فیلم

يکشنبه 14 مرداد 1403 - 17:28

یک کارخانه رژیم صهیونیستی در استان شمالی این رژیم در "کریات شمونه" در "الجلیل علیا" مستقیما هدف اصابت موشک از جنوب لبنان قرار گرفت.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر گزارش الشروق، رسانه‌های صهیونیستی امروز (یکشنبه) گزارش دادند که "یک کارخانه در "کریات شمونه" در "الجلیل علیا" مستقیم مورد اصابت موشک از جنوب لبنان قرار گرفت.

روزنامه عبری یدیعوت آحرونوت بدون اشاره به تلفات انسانی این حمله موشکی گزارش داد که دو موشک در "کریات شمونه" سقوط کرده و به یک کارخانه آسیب رسانده است.

پیش از این حمله نیز ، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که موشک های شلیک شده از باریکه غزه برای اولین بار در 7 ماه گذشته شهرک "گان یفنه" در شرق شهر اشدود را هدف قرار دادند.

این در حالی است که شهرداری " مستعمره اشدود" دستور بازگشایی پناهگاه های عمومی در سراسر این شهرک صهیونیست نشین را صادر کرده، وآژیر خطر در کل منطقه به صدا درآمده است.

حمله موشکی مقاومت غزه به پایگاه هوایی "پالماخیم"

به گفته این رسانه ها ، 5 فروند موشک از جنوب باریکه غزه به ویژه شهر خان یونس شلیک شده و در نزدیکی پایگاه هوایی "پالماخیم" فرود آمده است.
تشدید حملات به مواضع رژیم صهیونیستی درحالی است که این رژیم در انتظار حملات انتقام جویانه ایران و محور مقاومت در پاسخ به ترور اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس در تهران و فرمانده ارشد حزب الله لبنان است.

پربیننده ترین خبرها