دموکرات ارشد آمریکایی: پاسخ ایران احتمالا مرگبارتر باشد

دموکرات ارشد آمریکایی: پاسخ ایران احتمالا مرگبارتر باشد
سه شنبه 16 مرداد 1403 - 08:05

دموکرات ارشد عضو کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا با اشاره به اینکه اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی علیه محور مقاومت مذاکرات آتش‌بس در غزه را معلق می‌کند، تأکید کرد پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی ممکن است مرگبارتر باشد.

العالم- آمریکا

"جیم هیمز" دموکرات ارشد عضو کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا تأکید کرد که ترور "اسماعیل هنیه" رئیس دفتر سیاسی جنش حماس و "فؤاد شکر" از فرماندهان حزب‌الله لبنان، پرونده آتش‌بس در غزه را از روی میز برداشت.

هیمز متذکر شد: پاسخ ایران به ترور هنیه احتمالا با حمله آوریل گذشته (به فلسطین اشغالی) متفاوت، و چه‌بسا مرگبارتر نیز باشد.

این دموکرات ارشد آمریکایی در ادامه خاطرنشان کرد: پاسخ ممکن است به صورت حملات موشکی از جنوب لبنان داده بود و زمان کافی برای رهگیری این موشک‌ها نیز نباشد.

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس بامداد چهارشنبه گذشته ۱۰ مرداد که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری دکتر "مسعود پزشکیان" به تهران آمده بود، به شهادت رسید.

ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا همچنین در حمله به یک آپارتمان در منطقه ضاحیه در جنوب بیروت، فواد شکر از فرماندهان ارشد حزب الله لبنان را ترور کرد.

درپی شهادت اسماعیل هنیه و فواد شکر، مقامات و مسئولان ارشد محور مقاومت اعلام کردند که انتقام خون این شهیدان فرمانده را از رژیم صهیونیستی خواهند گرفت.

پربیننده ترین خبرها