آمار شهدای غزه به ۳۹ هزار و ۶۵۳ نفر افزایش یافت

آمار شهدای غزه به ۳۹ هزار و ۶۵۳ نفر افزایش یافت
سه شنبه 16 مرداد 1403 - 15:44

وزارت بهداشت فلسطین در باریکه غزه اعلام کرد که شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به باریکه غزه به ۳۹ هزار و ۶۵۳ نفر رسیده است.

العالم - فلسطین اشغالی

وزارت بهداشت فلسطین در باریکه غزه با صدور بیانیه‌ای جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به باریکه غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون را اعلام کرد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در باریکه غزه، در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به باریکه غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تا این لحظه، ۳۹ هزار و ۶۵۳ نفر به شهادت رسیده‌اند.

همچنین این نهاد پزشکی فلسطینی بیان کرد که شمار کلی زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به باریکه غزه از آغاز جنگ در این باریکه به ۹۱ هزار و ۵۳۵ نفر رسیده است.

وزارت بهداشت فلسطین در باریکه غزه اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی ۳ جنایت و کشتار را در باریکه غزه مرتکب شده است.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین در باریکه غزه بیان کرد که حملات ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به باریکه غزه، شهادت ۳۰ و زخمی‌شدن ۶۶ نفر را در پی داشته است.

وزارت بهداشت غزه تاکید کرد که برخی از شهدا و قربانیان همچنان زیر آوار و در خیابان‌ها بوده و اشغالگران از امدادرسانی به آن‌ها ممانعت می‌کنند.

پربیننده ترین خبرها