ملت ایران درباره انتقام شهید هنیه چه می‌گویند؟ +فیلم

چهارشنبه 17 مرداد 1403 - 15:51

ملت ایران خواستار انتقام خون شهید "اسماعیل هنیه" هستند. ملت و دولت ایران می‌گویند با اینکه نمی‌خواهیم دامنه بحران در سطوح منطقه‌ای گسترش یابد اما رژیم صهیونیستی باید تاوان جنایات و افسارگسیختگی خود را بدهد.

العالم - ایران

یک شهروند ایرانی به خبرنگار العالم گفت: شهید هنیه عنصر فعالی در مقاومت بود. او در حالی ترور شد که مهمان ما بود. آمریکا و "اسرائیل" با هم این جنایت را مرتکب شده‌اند و ما آن را به شدت محکوم می‌کنیم. ما باید بی‌هیچ ترسی پاسخ مستقیم بدهیم. این کار دل ملت را خنک می‌کند.

شهید هنیه هر چه در توان داشت برای مقاومت هزینه کرد. فقدان او برای ما دشوار است باید این مسأله را از کانال‌های دیپلماتیک و محافل بین‌المللی دنبال کنیم و همزمان به رژیم صهیونیستی درسی بدهیم که دیگر چنین خطایی را تکرار نکند.

شهروندان ایرانی تأکید می‌کنند که جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین در غزه و ترور شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران نمونه‌ای واضح از نقض قوانین بین‌المللی است و همه باید در برابر این رژیم بایستند.

یک شهروند دیگر گفت با توجه به اینکه ترور هنیه در کشور ما صورت گرفته است و همه قوانین بین‌المللی نقض شده است باید برای حفظ آبروی کشور انتقام بگیریم.

ناظران معتقدند پاسخ ترور شهید هنیه باید غافلگیرانه باشد و عملیات انتقام باید عملیاتی کاملا متفاوت و جدید باشد به طوری که امکان پیش بینی آن وجود نداشته باشد.

ایرانی‌ها منتظر "وعده صادق" دیگری علیه رژیم صهیونیستی هستند تا این رژیم را برای اقدامات تروریستی‌اش مجازات کنند.

پربیننده ترین خبرها