در گفت وگو با العالم؛

جهاد اسلامی: انتخاب سنوار پایداری و پیروزی مقاومت را به رخ اشغالگران کشید/ مذاکره‌کنندگان دشمن حالا باید با سنوار بر سر آتش‌بس مذاکره کنند

پنج‌شنبه 18 مرداد 1403 - 16:36

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که انتخاب یحیی سنوار به جانشینی شهید «اسماعیل هنیه» نشان می‌دهد که مقاومت پیروز شده و مردم فلسطین شکست نخورده‌اند.

العالم - فلسطین اشغالی

محمد حاج موسی سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: انتخاب یحیی السنوار مجری عملیات «طوفان الاقصی» به عنوان جانشین شهید «اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی حماس،‌ این پیام را به اشغالگران می‌رساند که مقاومت پیروز شده و مردم فلسطین شکست نخورده‌اند.

حاج موسی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین پیام‌های این انتخاب برای رژیم اشغالگر این است که مقاومت یک گروه و باند نیست که اگر مسئول آن را حذف کینید از هم بپاشد و سایر اعضا از کار، حضور و اثرگذاری خود دست بردارند.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: جنبش حماس دارای تفکر و اهداف مشخصی است که بر اساس آن عمل می‌کند، بنابراین رژیم اشغالگر نمی‌تواند با حذف یکی از رهبران یا دبیرکل یکی از جناح‌های مقاومت مانند ترور ناجوانمردانه رهبر بزرگ اسماعیل هنیه از اثر بخشی مقاومت جلوگیری کند.

وی افزود: دلیل اثبات این مطلب نیز این است که رژیم اشغالگر از اواسط دهه شصت سیاست ترور را در پیش گرفته است، اما نتوانسته اراده مردم فلسطین را در هم بشکند و مانع از مقاومت آنها شود.

این عضو ارشد جهاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: کسی که طراحی عملیات «طوفان الاقصی» و زمان و نحوه اجرای آن را برنامه‌ریزی کرد، اکنون رئیس دفتر سیاسی حماس شده و مذاکره‌کنندگان رژیم اشغالگر باید با او بر سر آتش‌بس مذاکره کنند.

وی با بیان این که کشورهای میانجی نیز ناگزیرند با او وارد مذاکره شوند، گفت: این امر بدان معناست که مقاومت پیروز شده و مردم فلسطین شکست نخورده‌اند. همچنین هر آنچه که رژیم اشغالگر به دروغ تبلیغ می‌کند یا به دنبال تحقق آن است، هرگز اتفاق نخواهد افتاد.

پربیننده ترین خبرها