گزارش العالم از ادامه حملات صهیونیست ها به غزه و مقابله مقاومت با اشغالگران+ فیلم

پنج‌شنبه 18 مرداد 1403 - 19:29

بمباران مناطق مختلف باریکه غزه از سوی رژیم اشغالگر امروز (پنجشنبه) نیز ادامه یافت و این حملات ده ها شهید و مجروح برجای گذاشت و طی آن زیرساخت ها و اموال شهروندان بی دفاع تخریب شد.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه خبری العالم در باریکه غزه روز پنجشنبه گزارش داد: بمباران منازل شهروندان در شمال این باریکه از سوی جنگنده های اشغالگران صهیونیست به ویژه محله "الزیتون"، منجر به شهادت 7 غیرنظامی شد. جنگنده های این رژیم در این حملات تا نزدیکی میدان "الکویت" در شرق این منطقه را نیز هدف قرار دادند.

بنابر این گزارش، "اشغالگران رژیم صهیونیستی از ساعات شب گذشته تا صبح امروز به حملات توپخانه ای خود به مناطقی همچون "بیت لاهیا"، "میدان شیخ زاید" و منطقه "بیت حانون" ادامه داده و این مناطق را به عنوان بخشی از حوزه ی عملیات نظامی خود معرفی نموده و به بهانه ی هدف گرفتن نیروهای مقاومت با انجام حملات زمینی علیه شهروندان و غیرنظامیان، آنان را از مناطق محل سکونت خود آواره کردند.

خبرنگار العالم در شهر خان یونس در باریکه غزه در گزارش خود خاطرنشان کرد که این شهر از دیروز تا ساعاتی از صبح امروز شاهد یورش های مرگبار ارتش صهیونیستی به مناطق شرقی بوده که عمدتا بر منازل شهروندان، ساختمان های بلند و چادرهای آوارگان متمرکز بود و طی آن 19 تن شهید و ده ها نفر دیگر مجروح شدند.

خبرنگار العالم در ادامه این گزارش، از عقب نشینی خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی از مناطق شمالی استان مرکزی غزه به ویژه در "منطقه الزهرا"، و "جحرالدیک" خبر داد و اضافه کرد که "این عقب نشینی از مناطق شمالی "النصیرات" و "البریج" که شاهد گلوله باران مداوم توپخانه ای بوده صورت گرفت و در پی آن منازل شهروندان و محل تجمع بسیاری از آنان در این استان هدف قرار داده شد.

خبرنگار العالم در باره شهر رفح غزه نیز خاطرنشان کرد که "این شهر شاهد گلوله باران شدید توپخانه رژیم صهیونیستی و حملات مستمر به مناطق مختلف آن است، بخش جنوبی رفح نیز شاهد جولان ادوات جنگی اشغالگران مستقر در محور "فیلادلفیا" است.

بنابر این گزارش، حملات رژیم صهیونیستی در رفح برای رسیدن به مرکز و شرق این شهر صورت گرفت و نیروهای اشغالگر طی آن با مقابله و مقاومت مسلحانه و کوبنده گروه های مقاومت مواجه شدند که طبق اعلام گردان های القسام شاخه نظامی حماس، تعدادی از نیروهای اشغالگر و خودروهای آنها را در جنوبی ترین نقطه ی مناطقی از باریکه غزه در شهر رفح مورد هدف و اصابت این گردان قرار گرفت.

پربیننده ترین خبرها