لحظه به لحظه با 309 مین روز حملات به غزه و کرانه باختری/ نمازگزاران فلسطینی به خاک و خون کشیده شدند

لحظه به لحظه با 309 مین روز حملات به غزه و کرانه باختری/ نمازگزاران فلسطینی به خاک و خون کشیده شدند
شنبه 20 مرداد 1403 - 07:46

رژیم صهیونیستی در 309 مین روز از حملات خود به غزه و کرانه باختری فلسطین صبح امروز (شنبه) نمازگزاران را در مدرسه "التابعین" در محله الدرج شهر غزه هنگام اقامه نماز بمباران کرد که دستکم ۱۰۰ فلسطینی به شهادت رسیدند.

العالم - فلسطین اشغالی

در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مدرسه "التابعین" در محله الدرج شهر غزه دست کم ۱۰۰ فلسطینی شهید و صدها نفر دیگر نیز زخمی شدند.

این مدرسه محل اسکان آوارگان بود که هنگام نماز صبح هدف حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت و آوارگان را در مصلای این مدرسه و هنگام اقامه نماز صبح به خاک و خون کشید.

بیشتر شهدا کودکان و افراد سالخورده بودند که در این مدرسه پناه گرفته بودند.

نیروهای امدادی و مردمی به علت حجم گسترده ویرانی و شمار بالای شهدا و مجروحان از کمک عاجز مانده‌اند.


گزارش لحظه به لحظه العالم از 309 مین روز حملات به غزه و کرانه باختری:

21:24 | بمباران اردوگاه النصیرات در غزه توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دقایقی پیش

فیلم

21:08 | سرپرست وزارت امور خارجه ایران:

آمریکا، انگلیس و کانادا، که با حمایت‌های همه‌جانبه مالی، تسلیحاتی و سیاسی از رژیم اسرائیل به مثابه پیشران ماشین کشتار و نسل‌کشی آن عمل کرده و با بی‌شرمی تمام «بی‌کیفرمانی» آن را تضمین می‌کنند، همدست و شریک در جنایات ارتکابی علیه فلسطین و مردم منطقه‌ هستند.

همه دولت‌ها - و در رأس آنها دولت‌های اسلامی - مسئولیت مشترک اخلاقی و حقوقی برای توقف نسل‌کشی و کشتار فلسطینیان دارند.

20:45 | قسام نیروهای اشغالگر صهیونیستی را در جنوب غزه هدف قرار داد

فیلم

20:38 | خشم کاربران از نحوه پوشش بمباران مدرسه التابعین غزه در رسانه های سعودی

کاربران شبکه های اجتماعی به شدت به شبکه های سعودی العربیه و الحدث به خاطر انتشار اخبار جنایت بمباران مدرسه التابعین واقع در محله الدرج در شهر غزه بر اساس خط مشی اسرائیلی و نه فلسطینی حمله کردند. (جزییات بیشتر)

20:24 | منابع خبری : ورود پهپادهای حزب الله به شمال فلسطین اشغالی

تصاویری از جولان پهپادهای حزب الله در شهرک‌‌های شمال فلسطین اشغالی منتشر شده است.

فیلم

فیلم

19:29 | نُجَباء: آمریکا را مسئول جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها در غزه می‌دانیم

مقاومت اسلامی نُجَباء حمله وحشیانه ارتش رژیم اسراییل به آوارگان بی‌گناه در مدرسه "التابعین" را محکوم و بر تداوم حمایت از رزمندگان مقاومت فلسطین تاکید کرد.

نُجَباء مسئولیت کامل جنگ و جنایات ضدبشری در غزه را بر عهده واشنگتن دانست و از جهان آزاد خواست که با قدرت برای توقف این قتل‌عام تلاش کند.

19:01 | ویدیویی از بمباران منازل در غزه توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی

فیلم

17:25 | حزب الله: سخن از آتش‌بس و تعیین موعد جدید مذاکره دروغ و نیرنگ است

حزب الله لبنان با اشاره به قتل عام هولناک صبح امروز (شنبه) اشغالگر صهیونیست در بمباران مدرسه التابعین غزه حین اقامه نماز صبح که بیش از صد شهید و ده ها مجروح برجای گذشت، تصریح کرد: سخن از آتش بس و تعیین موعد جدید برای مذاکره فقط نوعی دروغ و نیرنگ است. (جزییات بیشتر)

16:58 | فرانچسکا آلبانیز، گزارشگر سازمان ملل:

اسرائیل در حال انجام نسل کشی علیه فلسطینیان در مدارس غزه یکی پس از دیگری است.

اسرائیل در میان بی‌تفاوتی همه «ملت‌های متمدن» با سلاح‌های آمریکایی و اروپایی، فلسطینی‌ها را در غزه نابود می‌کند.

16:46 | گفت‌وگوی سخنگوی بیمارستان الاقصی با العالم درباره ابعاد جنایت مدرسه التابعین غزه

سخنگوی بیمارستان "شهداء الاقصی" خبر داد که اجساد شهدای قتل‌عام مدرسه التابعین محله "الدرج"، که به بیمارستان "المعمدانی" منتقل شده‌اند، بسیار ناراحت‌کننده و وحشتناک است به نحوی که، دست و پای بسیاری از اجساد قطع، و یا سوخته شده است. (جزییات بیشتر)

15:57 | رژیم اشغالگر چگونه خشن‌ترین کشتار را در شمال غزه مرتکب شد؟

رژیم اشغالگر، بامداد امروز یکی از خشونت‌آمیزترین کشتارها در غزه را مرتکب شد که طی آن با بمباران یکی از مراکز آوارگان در محله الدرج، ده‌ها غیرنظامی را به خاک و خون کشید. (جزییات بیشتر)

فیلم

15:54 | با محکوم کردن جنایت جدید در غزه؛ سازمان همکاری اسلامی: اسرائیل باید ملزم به برقراری آتش بس فوری شود

سازمان همکاری اسلامی با محکوم کردن جنایت جدید رژیم صهیونیستی در نوار غزه تاکید کرد که این رژیم باید ملزم به برقراری آتش بس فوری شود. (جزییات بیشتر)

15:43 | حماس خواستار نشست اضطراری شورای امنیت برای توقف جنایات در غزه شد

خلیل الحیه از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که جنایت بامداد امروز ارتش رژیم صهیونیستی در محله الدرج در غزه ثابت کرد که این رژیم همچنان بر ادامه نسل‌کشی در غزه اصرار دارد. (جزییات بیشتر)

15:40 | گزارش العالم از جنایت صهیونیستها در کشتار نمازگزاران فلسطینی در غزه

جنگنده های رژیم اشغالگر صبح امروز (شنبه) با حمله به مدرسه محل اسکان آوارگان فلسطینی در محله الدرج در شهر غزه هنگام اقامه نماز صبح این کشتار فجیع را مرتکب شدند. (جزییات بیشتر)

15:10 | لبنان: ادامه جنایات صهیونیست‌ها بیانگر نیت آن‌ها برای طولانی کردن جنگ است

وزارت امور خارجه لبنان در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن بمباران مدرسه تابعین در محله الدرج در شهر غزه تاکید کرد که بمباران و قتل و کشتار سیستماتیک کودکان و غیرنظامیان فلسطینی دلیلی بر بی‌اعتنایی و بی‌احترامی رژیم اشغالگر صهیونیستی به قوانین بین‌الملل است. (جزییات بیشتر)

14:56 | شمار شهدای نوار غزه به 39 هزار و 790 نفر رسید

از هفتم 2023 (15 مهرماه 1402) و همزمان با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» تاکنون 39 هزارو 790 فلسطینی در غزه شهید و 91 هزار و 702 نفر دیگر هم مجروح شدند.

14:51 | واکنش کشورهای اسلامی به جنایت کشتار نمازگزاران فلسطینی در غزه

کشورهای مختلف اسلامی و شخصیت های مشهور دینی و سیاسی نسبت به جنایت بمباران و کشتار صبح امروز (شنبه) رژیم صهیونیستی در حمله به مدرسه تابعین غزه هنگام اقامه نماز صبح و شهادت دست کم 100 فلسطینی و زخمی شدن صدها نفر دیگر واکنش نشان دادند. (جزییات بیشتر)

14:00 | عربستان بمباران مدرسه تابعین در غزه را محکوم کرد

وزارت امور خارجه عربستان اعلام کرد که بمباران مدرسه تابعین در شرق غزه که آوارگان فلسطینی در آنجا اسکان داده شده‌اند، را شدیداً محکوم می‌کنیم.

این وزارتخانه افزود که کشتارهای دسته جمعی فلسطینیان در نوار غزه که به سبب حملات و جنایات رژیم صهیونیستی با فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای مواجه است، باید متوقف شود.

وزارت خارجه عربستان ناتوانی جامعه جهانی در بازخواست و محاکمه رژیم صهیونیستی به سبب این جنایات را محکوم کرد.

13:43 | انصارالله یمن: دولت‌ها در مقابل جنایات غزه سکوت کرده‌اند

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن بر تداوم پشتیبانی از مقاومت و ملت فلسطین در سطح مردمی و نظامی تاکید و از سکوت شماری از دولت های عربی و اسلامی در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی از جمله جنایت امروز در مدرسه التابعین در شهر غزه انتقاد کرد.

13:30|قطر خواستار تشکیل کمیته تحقیق بین‌المللی درباره بمباران مدارس غزه شد

وزارت امور خارجه قطر بمباران مدرسه تابعین در شهر غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی و شهادت و مجروح شدن صدها فلسطینی در این جنایت را شدیداً محکوم کرد.

این وزارتخانه خواستار تشکیل کمیته تحقیق بین‌المللی و اعزام کارشناسان بین‌المللی به نوار غزه برای تحقیق در مورد بمباران مدارس این باریکه توسط ارتش اشغالگر صهیونیستی شد.

قطر جامعه جهانی را به حمایت از آوارگان فلسطینی فراخواند و خواستار ممانعت از اجرای طرح‌های دولت اشغالگر صهیونیستی برای کوچاندن اجباری فلسطینیان شد.

12:53 |واکنش ایران به جنایتِ امروز رژیم صهیونیستی در مدرسه تابعینِ غزه

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه این حمله وحشیانه را مصداق روشنی از ارتکاب همزمان جنایت نسل‌کُشی، جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت دانست.

وی تاکید کرد: جنایت واقع شده در مدرسه تابعین، نمونه بارز و آشکار تهدید صلح و امنيت بین‌المللی است، خواستار اقدام فوری و موثر شورای امنیت سازمان ملل بر اساس فصل هفتم منشور ملل متحد برای مهار و توقف جنایات بی حد و حصر این رژیم کودک‌کُش گردید.

12:45|تصاویر اختصاصی العالم از محل جنایت جدید صهیونیست ها در محله الدرج غزه

شبکه خبری العالم تصاویری را از محل بمباران و کشتار صبح امروز (شنبه) آوارگان فلسطینی در مدرسه التابعین در شمال باریکه غزه از سوی صهیونیست ها منتشر کرد.

1

12:28|ویدیویی از بمباران يک منطقه مسکونی در غزه(امروز)

1

12:05|صفحات قرآن کریم آغشته به خون در مدرسه تابعینِ غزه

مدرسه تابعینِ غزه که بامداد امروز هدف حمله هوایی رژیم اسرائیل قرار گرفت، مدرسه دینی برای آموزش قرآن بود که با شروع جنگ صدها نفر از آوارگان را در خود پناه و جای داده بود.

رژیم اسرائیل بامداد امروز شنبه این مدرسه را هدف قرار داد که تا کنون بیش از ۱۰۰ شهید برجای گذاشته است.

11:39|گریه و بی‌قراری دختربچه فلسطینی که در میان اجساد تکه تکه شده شهدا در بمباران مدرسه تابعین در غزه دنبال پدرش می‌گردد

1

11:38|مواضع قاطع یحیی سنوار از اسارت تا رهبری (زیرنویس فارسی)

یحیی سنوار قبل از آزادی از اسارت، طی مصاحبه ای با تلویزیون رژیم صهیونیستی در زندان این رژیم، با قاطعیت و شجاعت مسایلی را مطرح کرد که این رژیم هرگز گمان نمی برد بعدها چه چیزی در انتظارش است.

1

11:33|ویدیوی فرار یک مسئول صهیونیست هنگام پخش زنده

اوضاع در شمال سرزمین های اشغالی ناآرام است و در نتیجه حملات و گلوله باران نیروهای مقاومت اسلامی لبنان در این مناطق، ساکنان مناطق یاد شده در رعب و وحشت به سر می برند.

1

10:55 | اعترافات تک تیرانداز سابق صهیونیست درباره جنایت علیه فلسطینیان(با زیر نویس فارسی)
1

10:49|شمخانی، مشاور سیاسی رهبر انقلاب: مقدمات تنبیه شدید رژیمی که جز زبان زور نمی‌فهمد فراهم شده است

10:30| وداع دردناک پدری با فرزندِ شهیدش که در حمله سحرگاه امروز جنایتکاران صهیونیست به یک مدرسه در غزه به شهادت رسید

1

10:22|تصاویری از شهدای بمباران هولناک مدرسه ای در غزه + عکس

جنگنده های رژیم صهیونیستی با بمباران نمازگزاران فلسطینی هنگام اقامه نماز صبح در مصلای مدرسه التابعین در غزه جنایت هولناک دیگری را رقم زدند.

10:19|هشدار حاوی صحنه های دلخراش/لحظات اولیه فجایع بمباران مصلای مدرسه محله الدرج غزه+ ویدیو

بر اثر بمباران مدرسه التابعین شهر غزه که هنگام اقامه نماز صبح امروز (شنبه) صورت گرفت دست کم 100 فلسطینی شهید و صدها نفر دیگر نیز زخمی شدند.

1

10:13|جهاد اسلامی: هدف قرار دادن نمازگزاران در مدرسه تابعین جنایتی به تمام معنا است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که بمباران نمازگزاران فلسطینی در مصلای مدرسه تابعین در منطقه الدرج در غزه توسط دشمن اشغالگر صهیونیستی یک جنایت به تمام معنا است.

10:11| اجساد بسیاری از شهدای بمباران مدرسه تابعین غزه غیر قابل شناسایی است

سازمان امداد و نجات غزه اعلام کرد که اجساد بسیاری از شهدای بمباران مدرسه تابعین در شهر غزه متلاشی شده و غیر قابل شناسایی است.

10:09|واکنش حماس به جنایت هولناک بمباران مدرسه التابعین غزه / اگر حمایت‌های آمریکا نبود، جنایات صهیونیست‌ها هرگز ادامه نمی‌یافت

جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که جنایت بمباران مدرسه تابعین در محله الدرج در شهر غزه، ادامه نسل‌کشی صهیونیست‌های نازی علیه ملت فلسطین است و دولت آمریکا در این جنایات شریک است.

09:26 |فریاد درد و مظلومیت خانواده شهدای جنایت امروزِ اشغالگران صهیونیست در مدرسه تابعین غزه
1

09:08 |سازمان ملل: گرسنگی دادن و مجازات جمعی فلسطینی ها، جنایت جنگی است

کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد، درخواست وزیر دارایی کابینه رژیم اشغالگر درباره گرسنگی دادن به دو میلیون فلسطینی در باریکه غزه را به شدت محکوم کرد.

08:59 |حزب‌الله لبنان نیروهای اشغالگر صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داد

1

08:16 |جزییات پیام یحیی السنوار به مصر درباره آتش‌بس در غزه

یک روزنامه انگلیسی‌زبان فاش کرد که رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس آزادی اسرای برجسته فلسطینی از جمله "مروان البرغوثی" را از شروط اصلی توافق تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی اعلام کرده و کنترل تشکیلات خودگردان بر "غزه پسا جنگ" را رد می‌کند. (جزئیات بیشتر )

07:55 |تصاویر جدیدی از شهدای حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به مدرسه‌ای در غزه

1

07:40|جنایت تازه صهیونیست‌ها در غزه؛ بمباران وحشیانه اردوگاه آوارگان در وقت نماز صبح

دفتر رسانه‌ای دولتی در غزه اعلام کرد: تیم‌های امدادی تاکنون موفق نشدند پیکر تمامی شهدا را خارج کنند.

این مرکز تاکید کرد : ما از جامعه بین المللی و سازمان های جهانی می خواهیم که بر اشغالگران فشار بیاورند تا جنایت نسل کشی علیه غیرنظامیان و آوارگان در باریکه غزه متوقف شود.(جزئیات بیشتر)

07:27 |اعتراض حامیان فلسطین به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه در سخنرانی انتخاباتی/ کاملا هریس: اکنون زمان آتش بس است

کاملا هریس نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا: ما همه اینجا هستیم زیرا کشورمان را دوست داریم و برای دموکراسی خود مبارزه می کنیم، که شامل احترام گذاشتن به صداهایی است که فکر می کنم از شما می شنویم و ما صریح گفته ایم، ما معتقدیم که اکنون زمان آتش بس غزه و رسیدن به آن است. اسرا به خانه می روند.

1

07:10 |تصاویر دلخراش از بمباران مدرسه‌ای(اردوگاه آوارگان) در غزه توسط جنگنده‌های رژیم اشغالگر

منابع فلسطینی می‌گویند این حمله در سحرگاه امروز انجام شده و آمار شهدا و زخمی‌ها بیش از 100 نفر است.

1

07:04 | تصاویر دلخراش از بمباران مدرسه‌ای (اردوگاه آوارگان) در غزه توسط جنگنده‌های رژیم اشغالگر
بمباران مدرسه

(خبر تکمیل می شود)

پربیننده ترین خبرها