کشتار فجیع آوارگان فلسطینی

تصاویر اختصاصی العالم از محل جنایت جدید صهیونیست ها در محله الدرج غزه + ویدئو

شنبه 20 مرداد 1403 - 12:32

شبکه خبری العالم تصاویری را از محل بمباران و کشتار صبح امروز (شنبه) آوارگان فلسطینی در مدرسه التابعین در شمال باریکه غزه از سوی صهیونیست ها منتشر کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار شبکه العالم از غزه ، بیش از دو هزار آواره فلسطینی از مناطق مختلف باریکه غزه در مدرسه التابعین واقع در محله الدرج در شهر غزه اسکان گزیده بودند که بامداد امروز (شنبه) در این مدرسه هدف حمله هولناک جنگنده های صهیونیستی قرار گرفتند که بر اثر آن ، بیش از ۱۰۰ شهید و ده ها تن مجروح شدند.

این مدرسه، پنجمین مرکز اسکان آوارگان فلسطینی است که طی دو هفته گذشته هدف حمله قرار گرفته است.

بر اساس گزارش خبرنگار العالم، آمبولانس ها و خودروهای امدادی همچنان درحال انتقال شهدا و زخمی ها به بیمارستان المعمدانی و مراکز درمانی نزدیک هستند.

این جنایت یکی از فجیع ترین حملاتی است که ارتش رژیم اشغالگر در هفته های اخیر در باریکه غزه مرتکب شده است.

به گزارش العالم، به علت شدت فاجعه و زیاد بودن تعداد شهدا ، کادر درمانی و پزشکی تاکنون نتوانسته اند اجساد همه شهدا را از زیر آوار خارج کنند.

دفتر اطلاع رسانی در باریکه غزه نیز در بیانیه ای اعلام کرد که ارتش رژیم اشغالگر ، ساکنان این مدرسه را هنگام اقامه نماز صبح هدف قرار داده است که این مساله موجب افزایش تعداد شهدا شده است.

اسماعیل الثوابته ، مدیر کل دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه گفت: رژیم اشغالگر اسرائیل ،‌ مدرسه تابعین را به موشک هایی که وزن سرجنگی هر یک از آن ها به دو هزار رطل (حدود یک تن) می رسد، هدف قرار داده است.

ثوابته تاکید کرد : ارتش اشغالگر از حضور آوارگان در داخل مدرسه آگاه بود و روایت ارتش این رژیم درباره این حادثه کاملا دروغ و بی اساس است و از این طریق سعی دارد جنایت هایش را حق ملت فلسطین توجیه کند.
ارتش اشغالگر در حالی مدعی شده در این حمله مقر فرماندهی و کنترل حماس را هدف قرار داده است که اغلب شهدای جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در این مدرسه کودکان و سالخوردگان هستند.

پربیننده ترین خبرها