کشتار آوارگان در مدرسه التابعین؛ استفاده از بمب‌های مجهز به هوش‌مصنوعی/ دما در زمان انفجار به ۷هزار درجه رسیده بود

کشتار آوارگان در مدرسه التابعین؛ استفاده از بمب‌های مجهز به هوش‌مصنوعی/ دما در زمان انفجار به ۷هزار درجه رسیده بود
يکشنبه 21 مرداد 1403 - 09:26

رئیس مرکز امدادرسانی به غیرنظامیان در غزه: این مدرسه با سه موشک مرگبار آمریکایی MK-84 که بیش از دو هزار پوند وزن داشت، بمباران شد، دمای این موشک‌ها در زمان اصابت به ۷هزار درجه رسید

العالم - فلسطین اشغالی

محمد المغير، رئیس مرکز امدادرسانی به غیرنظامیان در غزه: این مدرسه با سه موشک مرگبار آمریکایی MK-84 که بیش از دو هزار پوند وزن داشت، بمباران شد، دمای این موشک‌ها در زمان اصابت به ۷هزار درجه رسید

روزنامه عبری معاریو گزارش داد در این جنایت اشغالگران از بمب‌های آمریکایی هدایت لیزری و ماهواره‌ای JDAM استفاده کردند

براساس گزارش این رسانه عبری بمب‌های استفاده شده در این جنایت مجهز به فناوری حسگر پیشرفته و هوش‌مصنوعی بودند

به گزارش رادیو ارتش اشغالگر، نیروی هوایی اسرائیل در جریان این کشتار 8 بمب JDAM پرتاب کرد که منجر به کشته و زخمی شدن حدود 390 فلسطینی شد.

بیش از دو هزار آواره فلسطینی از مناطق مختلف باریکه غزه در مدرسه التابعین اسکان گزیده بودند.

ارتش رژیم صهیونیستی نمازگزاران فلسطینی را هنگام نماز صبح در مدرسه التابعین در محله «الدرج» در شهر غزه بمباران کرد. مصلای مدرسه "التابعین" در محله الدرج شهر غزه که هنگام اقامه نماز صبح روز (شنبه) هدف حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت، محل اسکان آوارگان بود.

در این حمله دست کم ۱۲۵ فلسطینی شهید و صد‌ها نفر نیز زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد در حمله هوایی به مدرسه التابعین در محله الدرج شهر غزه، مقر فرماندهی و کنترل حماس را هدف قرار داده است.

به گزارش العالم، ارتش اشغالگر در حالی مدعی شده در این حمله مقر فرماندهی و کنترل حماس را هدف قرار داده است که اغلب شهدای جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در این مدرسه کودکان و سالخوردگان هستند.

پربیننده ترین خبرها